Topic: wie speelt cod ghost op de ps4? clan samenstellen

13 februari 2014om 14:11

Speel je cod ghost op de ps4 en wil je je voegen in mijn clan om samen verschillende mp modes te spelen.

Reageer ff hier dan voeg ik jullie toe

12 reacties

  1. User  avatar
    234 XP

    ik kan hier nog zat vragen stellen…

    0
  2. User  avatar
    475 XP

    wie speelt er nou call of duty hahaha. battlefield FTW

    0
  3. User  avatar
    386 XP

    Ik vind niet dat je battlefield met CoD kan vergelijken, zijn 2 behoorlijk verschillende spellen qua gameplay.
    Heb ze beide, soms speel ik heel veel Battlefield en soms weer meer COD.

    0
  4. User  avatar
    90 XP

    Ik speel meestal met ferry, mijn wandelende tak.

    0
  5. User  avatar
    247 XP

    Ga Ghosts waarschijnlijk binnenkort halen, om af te wisselen met battlefield 🙂

    0
  6. User  avatar
    761 XP

    Voeg mij maar toe
    Engelborghs75

    0
  7. User  avatar
    1758 XP

    [quote]Ik speel meestal met ferry, mijn wandelende tak.[/quote]
    Van een droge poepsteek is dat ook wel te verwachten…

    0
  8. User  avatar
    410 XP

    [quote]wie speelt er nou call of duty hahaha. battlefield FTW[/quote]

    Calm your tits 😛 Genoeg mensen spelen het nog .

    0
  9. User  avatar
    37 XP

    morgen komt die hier binnen dus voeg me maar toe!

    grijp92

    0
  10. User  avatar
    155 XP

    [quote]wie speelt er nou call of duty hahaha. battlefield FTW[/quote]

    Bf4 heb ik ook maar zoals suugie al zei cod en bf zijn met elkaar te vergelijken.

    Battlefiled is meer van het lange potjes spelen met letterlijk alles erop en eraan , van jets tot mortars, van snipers die tig meters verderop op je schieten tot mensen reviven.
    Maar cod is meer van het snel snel ff kill na kill en rennen hier en daar.

    Allebei goeie games maar goed.

    [quote]ik kan hier nog zat vragen stellen…[/quote]
    Vraag maar raak.

    0
  11. User  avatar
    1 XP

    Voeg me toe jeroen_v_g ben zeer actief en zoek mates om s’d mee te doen

    0
  12. User  avatar
    441 XP

    [quote]Ik speel meestal met ferry, mijn wandelende tak.[/quote]

    Soms mis ik zoiets als een ‘Like’ button hier op dit forum haha

    0