Topic: [GEZ]Rode PS4 Controller! (ruil of koop)

18 februari 2014om 19:06

Hallo leden van PSX.

Ik heb al meerder websites , incl marktplaats of ebay.
gekeken voor de rode controller maar geen succes dus laat ik het hier proberen.

Ik ben dus op zoek naar de Rode Ps4 controller gewoon omdat ik die mooi vind ^^ verder niks bijzonders en omdat ik een tweede controller erbij wil.

ik heb nu alleen een zwarte dus desnoods met ruil of dergelijks.

Mvg,

Robin

7 reacties

  1. User  avatar
    358 XP

    [url=http://www.play-asia.com/dual-shock-4-magma-red-paOS-13-49-en-70-77lh.html]http://www.play-asia.com/dual-shock-4-magma-red-paOS-13-49-en-70-77lh.html[/url]

    Ohw, hij is wel out of stock zo te zien..

    0
  2. User  avatar
    333 XP

    [quote][url=http://www.play-asia.com/dual-shock-4-magma-red-paOS-13-49-en-70-77lh.html]http://www.play-asia.com/dual-shock-4-magma-red-paOS-13-49-en-70-77lh.html[/url]

    Ohw, hij is wel out of stock zo te zien..[/quote]

    Dat is ook het probleem zo goed als overal uitverkocht met een minimale levering van 4-8 weken. dus ja daar zit ik niet echt op te wachten.

    0
  3. User  avatar
    226 XP

    Bart Smit te Arnhem in winkelcentrum Presikhaaf ligt hij gewoon op het schap.

    0
  4. User  avatar
    333 XP

    oh damm , maar ik woon daar niet in de buurt helaas en online lukt ook niet!

    zou mooi zijn als iemand er een had en ik die kon overkopen, of idd iemand die daar wel woont en die kan opsturen ofzo en dat ik die gene betaal natuurlijk maar ja dat is weer een gedoe voor de meesten.

    0
  5. User  avatar
    280 XP

    Ik heb er 1, amper gebruikt, laat maar weten! :), ik speel toch nooit local multiplayer, heb de bon (volgens mij) en de verpakking

    En ik woon 5 minuten van winkelcentrum presikhaaf in arnhem af :p. daar heb ik mijn ps4 ook vandaan

    0
  6. User  avatar
    890 XP

    Gamemania heeft ze vaak op voorraad, dus ik zou daar even informeren.

    0
  7. User  avatar
    333 XP

    Was toevallig vandaag even in de Game mania Haarlem, om infamous te pre-orderen. meteen maar de rode controller besteld. dus close thread maar!

    0