Forum

Topic: Forum rangen

Anoniem's avatar

Ik was benieuwt hoe het nu zit met dat wat onder je naam en avatar staat in het forum

je bent als je je aan meld een PSX-Sense Newbie
Maar hoe word je dan een PSX-Sense Member
Ik zelf ben dan al een PSX-Sense Member maar er zijn mensen die langer hier zijn dan ik met meer XP die nog PSX-Sense Newbie zijn.
En hoe word je dan een PSX-Sense Senior Member of PSX-Sense Elite.

???????????????

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    Als je op forums reageert, zoals hier, krijg je xp. zullen nog wel meer dingen zijn, maar die weet ik niet

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb deze vraag al eens eerder voorbij zien komen, dus ik quote het antwoord even hier:

    Member bij 150 forum posts, senior member bij 500 forum posts, 1000 forum posts is elite.

    het staat dus los van je XP.
    Xp kun je overigens verdienen door zowel forumposts als comments onder de artikelen, dit is overigens niets meer dan voor de lol omdat er voorlopig geen reward systeem is. (stond wel ooit in de planning, maar is er tot dusverre nooit van gekomen.)

    Als er genoeg animo voor is wellicht alsnog, maar die beslissing ligt bij Roy (m4gn3t)… al kan ik mij voorstellen dat dit dankzij de wordpress mogelijkheden erg beperkt is, wellicht dat Roy eens kan kijken naar een ander CMS systeem… iets waar ons bedrijf toen met Lennard toen ie nog bij PSFocus zat ook over gepraat hebben…. again, die keuze ligt volledig bij hun.

  3. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    aa dat is een duidelijk antwoord.

  4. 90 XP
    D92V's avatar

    Thanks, ook dat wist ik niet!

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Je topic-titel mag wel wat inhoudelijker en die giga-vraagtekens kan je ook wel achterwege laten.

  6. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Geen probleem jongens 🙂
    ik moet ook wel bekennen dat het verder niet echt makkelijk is om deze info ergens terug te vinden, maar eens in de zoveel tijd wordt het toch opnieuw gevraagd… en bij deze kunnen jullie het dan ook beantwoorden haha

  7. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Je topic-titel mag wel wat inhoudelijker en die giga-vraagtekens kan je ook wel achterwege laten.

    Zeikbult

    Geen probleem jongens 🙂
    ik moet ook wel bekennen dat het verder niet echt makkelijk is om deze info ergens terug te vinden, maar eens in de zoveel tijd wordt het toch opnieuw gevraagd… en bij deze kunnen jullie het dan ook beantwoorden haha

    Ik had voor het posten ook al gezocht maar kom het niet vinden.

  8. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik had voor het posten ook al gezocht maar kom het niet vinden.

    Ok, niet echt goed gezocht dan hahaha 😛
    op de” PSX-Sense Feedback & Aankondigingen” index pagina, 3 topics onder je eigen topic over gastreacties…een topic genaamd ” ranks ? ” .

    niet dat het er toe doet ofzo, maar toen ik je vraag las wist ik dat ik het eerder al een keer gelezen had… dus was een kwestie van ff opzoeken voor me.

  9. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ok, niet echt goed gezocht dan hahaha 😛
    op de” PSX-Sense Feedback & Aankondigingen” index pagina, 3 topics onder je eigen topic over gastreacties…een topic genaamd ” ranks ? ” .

    niet dat het er toe doet ofzo, maar toen ik je vraag las wist ik dat ik het eerder al een keer gelezen had… dus was een kwestie van ff opzoeken voor me.

    Aha ja die had ik niet verwacht ik dacht dat rewards hier niks me te maken had vandaar.

    Als de topic-titel nu “ik heb een vraag” was geweest had ik hem wel even door gelezen.

  10. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Tja, ook ik heb hier zo m’n ideeen over… maar ik kan ze nergens echt kwijt en heb nog niet de indruk dat er iets mee gebeurd.
    Dus ik wacht nog even af voordat ik zelf eens het heft in eigen hand neem als member zijnde 😉

    Tenzij er nu natuurlijk ineens een staff member gaat reageren natuurlijk.. al acht ik de kans zeer klein als ik bijvoorbeeld de reacties op m’n post bekijk in het “Wat maakt voor jullie PSX-Sense zo speciaal?” topic.

  11. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Nice ik vroeg me dit ook al even af:D question answered!

  12. 382 XP
    e-man's avatar

    Mooi dat i k dat weet

    *random posts incoming*

    :p

  13. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Zeikbult

    Ik had voor het posten ook al gezocht maar kom het niet vinden.

    Love you too

  14. Mechromancer's avatar

    Eindelijk een duidelijk antwoord.

  15. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Voor het eerst dat ik dit hoor XD. Maar mooi om te weten :D!

  16. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Is ook al een paar keer gepost in een ander topic in dit forum hoor 😉

  17. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Is ook al een paar keer gepost in een ander topic in dit forum hoor 😉

    Maar verder nergens als vaste info terug te vinden, dus logisch dat het om de zoveel tijd opnieuw gevraagd wordt. Je kunt niet altijd verwachten dat mensen alle topics afstruimen om een antwoord te zoeken, toch?

  18. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Bij deze een sticky van gemaakt en topic titel aangepast.