Topic: Battlefield 4 Test range

21 februari 2014om 12:50

Hallo, ik had vandaag een discussie met een vriend (die ook op dit forum zit @therockbrothers )
Wordt er in de BF4 test range tijd aan je totaal aantal speelminuten bijgevoegd? Ik zit opeens op 50+ uur omdat ik mijn kleine neefje op mijn PS4 heb laten spelen in de test range, @therockbrothers zit op hetzelfde level maar dan met maar 25 uur gespeelt.

Mijn vraag is: Word de test range meegetelt bij het aantal speelminuten?

Thankss all!

4 reacties

1. User  avatar
    76 XP

Ik zou het niet weten, kijk anders naar je tijd, ga 10 minuten spelen en kijk opnieuw?

0
  2. User  avatar
    84 XP

Nee telt niet mee, hij is een hoger level dan jou door zijn SPM ( Score Per Minute ), betekent dat hij of meer kills maakt. Of beter zijn objectives speelt of juist revived/healed/ammo geeft etc.

0
  3. User  avatar
    9970 XP

[quote]Nee telt niet mee, hij is een hoger level dan jou door zijn SPM ( Score Per Minute ), betekent dat hij of meer kills maakt. Of beter zijn objectives speelt of juist revived/healed/ammo geeft etc.[/quote]

wat heeft dat te maken met wat hij vraagt dan? gaat om de uren die gespeeld zijn 😉

0
  4. User  avatar
    84 XP

[quote]wat heeft dat te maken met wat hij vraagt dan? gaat om de uren die gespeeld zijn ;)[/quote]
    Ik zit opeens op 50+ uur omdat ik mijn kleine neefje op mijn PS4 heb laten spelen in de test range, @therockbrothers zit op hetzelfde level maar dan met maar 25 uur gespeelt.

Hij vraagt het zich af door de uren die gespeeld zijn..

0