Topic: Strider (demo) vraagt om ‘een licentie’..?!?

21 februari 2014om 15:39

Strider, demo, gedownload maar vraagt om een licentie. Wie heeft er hier ook ‘last’ van..?!?

8 reacties

  1. User  avatar
    9970 XP

    Vreemd! Ik heb het probleem niet gehad
    Heb je em al geprobeerd opnieuw te downloaden?

    0
  2. User  avatar
    307 XP

    Nee… nu Final Fantasy deel zoveel aan het downloaden. Wel al getwittert met PlaystationNL

    0
  3. User  avatar
    352 XP

    Ik had dit destijds met de demo van Killzone. Heb er nooit een oplossing voor gevonden. Gister even strider zitten spelen. Kon mij niet echt heel erg boeien.

    0
  4. User  avatar
    307 XP

    …er staat ook een ‘slotje’ bij

    oplossing: was gedownload op de inlog van m’n vrouw; en dan doet ie het dus niet via mijn inlog; nu ff geïnlogd op mijn vrouw’s account, en dat werkt

    0
  5. User  avatar
    1140 XP

    [quote]Ik had dit destijds met de demo van Killzone. Heb er nooit een oplossing voor gevonden. Gister even strider zitten spelen. Kon mij niet echt heel erg boeien.[/quote]

    Instellingen -> PSN -> Licenties herstellen

    Ik had het toen met Tribe 2 demo.

    0
  6. User  avatar
    157 XP

    Wel een fijn spel! Lekker snelle actie-platformer. Kan me er goed mee vermaken tot Thief.

    0
  7. User  avatar
    9970 XP

    Is er een demo van killzone dan? Of was dat de multilayer die je een weekend kon uitproberen?

    0
  8. User  avatar
    352 XP

    Ja dat was die multiplayer inderdaad. Maar die lukte mij dus niet om te spelen.

    0