Topic: Nieuwe profclub op FIFA 14

22 februari 2014om 04:45

Hee mede-gamers,

De profclub van Trophy Puma’s is een beetje stil de laatste tijd dus ik ben van plan een nieuwe profclub te starten en daar begin ik morgen mee. De mensen die mee willen doen reageer met je PSN en ik voeg je toe bij de club. Verder weet ik nog niet echt een leuke naam voor de club dus als iemand een leuk idee heeft zeg het 🙂 Hetzelfde geldt voor de tenue’s. De bedoeling is dat we sws actief zijn op de club en dat het om de lol draait (dus niet je mede-teamgenoten figuurlijk de grond in trappen). Wil je bij de club horen reageer!

Ik hoor van jullie!

48 reacties

  1. User  avatar
    46 XP

    Ik doe mee!
    Psn:TwanDetti
    Positie voorin

    0
  2. User  avatar
    1 XP

    Check!
    PSN: zidann_

    0
  3. User  avatar
    63 XP

    is het voor ps4? zoja dan doe ik mee voeg me maar toe: stijvegraftak13, naam voor de club batsboys93

    0
  4. User  avatar
    352 XP

    Ik zou wel graag mee willen doen. liefst als sits of CAM, daar is mn prof ook op gemaakt. Moet wel zeggen dat ik heel wisselend online ben. ene week heb ik veel tijd, andere week minder. E-man_18 (ps4)

    0
  5. User  avatar
    12 XP

    Schrijf mij maar in als rechtsvoor
    Psn: Punkkie

    0
  6. User  avatar
    53 XP

    Haai people ik voeg jullie allemaal toe maar wil wel een leuke naam voor de club 🙂

    [quote]is het voor ps4? zoja dan doe ik mee voeg me maar toe: stijvegraftak13, naam voor de club batsboys93[/quote]

    Het is voor de PS4 ja 😀

    [quote]is het voor ps4? zoja dan doe ik mee voeg me maar toe: stijvegraftak13, naam voor de club batsboys93[/quote]

    Je PSN klopt niet. voeg mij anders maar toe me PSN:b1lleb0y

    0
  7. User  avatar
    352 XP

    Clubnaam: Feyenoord, SCF FR_1908

    Serieus nu: This_is_Sparta, NL Warriors, PSX Power(:p)

    Tenu: Alles is goed, behalve die van die gasten uit onze hoofdstad. Ik vind het klassieke tenu van Inter echt awesome!

    Zal overigens volgende keer als ik inlog van die fifa punten even wat boosts kopen voor mn pro, heb die speler pas 1x gebruikt.

    0
  8. User  avatar
    53 XP

    [quote]Clubnaam: Feyenoord, SCF FR_1908

    Serieus nu: This_is_Sparta, NL Warriors, PSX Power(:p)

    Tenu: Alles is goed, behalve die van die gasten uit onze hoofdstad. Ik vind het klassieke tenu van Inter echt awesome!

    Zal overigens volgende keer als ik inlog van die fifa punten even wat boosts kopen voor mn pro, heb die speler pas 1x gebruikt.[/quote]

    Er zijn mensen die wel voor Ajax zijn, maar ik ben van plan een tenue uit een andere competitie te doen. Verder PSX power lijkt me vet 😀

    0
  9. User  avatar
    46 XP

    noem de club ChocolateStickLovers

    0
  10. User  avatar
    352 XP

    Vanavond rond een uur of 11 ben ik denk ik wel even online!

    0
  11. User  avatar
    48 XP

    Ik doe mee

    PSN: Kevacez

    0
  12. User  avatar
    3 XP

    Ik doe mee voeg me toe

    psn= Takbier

    lets go

    0
  13. User  avatar
    10 XP

    Ik doe mee

    Psn is timmieboytim

    0
  14. User  avatar
    53 XP

    Goedemorgen, Ik heb de meeste mensen net een invite gestuurd als vriend. Verder heb ik een paar mensen waarbij ik niet de PSN kan vinden. Als die mensen nou mij uitnodigen als vriend kan je bij de club. Ik hoor t snel.

    PSN: b1lleb0y

    0
  15. User  avatar
    352 XP

    How join je die profclub eigenlijk, wilde gisteren alvast joinen maar volgens mij moet jij mij een verzoek sturen? Heb mijn zelfgemaakte club al verlaten.

    0
  16. User  avatar
    53 XP

    [quote]How join je die profclub eigenlijk, wilde gisteren alvast joinen maar volgens mij moet jij mij een verzoek sturen? Heb mijn zelfgemaakte club al verlaten.[/quote]

    Ik dacht dat ik je al had geinvite ervoor ik kijk er zo even naar.

    [quote]Ik dacht dat ik je al had geinvite ervoor ik kijk er zo even naar.[/quote]

    Ik heb je geinvite

    0
  17. User  avatar
    352 XP

    nice! Nu nog een keer tegelijkertijd online zijn. Ben morgen overdag wel weer even aan het gamen tot een uur of 2, maar dan zijn veel van jullie waarschijnlijk school/werk. Maandag vrije dag FTW!

    0
  18. User  avatar
    3 XP

    het is wel leuk om met billy te spelen hij paast en speelt gwn goed, maar er is een lid daar ik ga zijn naam niet noemen hijs echt nep en doet alles fout, is ook echo en dan gaat hij de heletijd klagen op de rest terwijl hij zelf niks goeds doet

    0
  19. User  avatar
    12 XP

    [quote]het is wel leuk om met billy te spelen hij paast en speelt gwn goed, maar er is een lid daar ik ga zijn naam niet noemen hijs echt nep en doet alles fout, is ook echo en dan gaat hij de heletijd klagen op de rest terwijl hij zelf niks goeds doet[/quote]
    Misschien moet je eerst naar je eigen spel kijken ipv. andere mensen afkraken

    0
  20. User  avatar
    316 XP

    [quote]het is wel leuk om met billy te spelen hij paast en speelt gwn goed, maar er is een lid daar ik ga zijn naam niet noemen hijs echt nep en doet alles fout, is ook echo en dan gaat hij de heletijd klagen op de rest terwijl hij zelf niks goeds doet[/quote]

    Luister dan gappie zeg alleen tegen jou als je link of rechts staat blijf daar ook staan niet dat we met zn 2e op link ofzo staan
    triets sukkeltje ben je…

    0
  21. User  avatar
    46 XP

    [quote]het is wel leuk om met billy te spelen hij paast en speelt gwn goed, maar er is een lid daar ik ga zijn naam niet noemen hijs echt nep en doet alles fout, is ook echo en dan gaat hij de heletijd klagen op de rest terwijl hij zelf niks goeds doet[/quote]

    Niet zo’n beste zet kerel!! Welk gedeelte van een team begrijp je niet?

    0
  22. User  avatar
    53 XP

    [quote]Niet zo’n beste zet kerel!! Welk gedeelte van een team begrijp je niet?[/quote]

    Lol sorry guys was niet aanwezig. Verder houden we elkaar gewoon in hun waarde okay :p ?

    0
  23. User  avatar
    53 XP

    [quote]Niet zo’n beste zet kerel!! Welk gedeelte van een team begrijp je niet?[/quote]

    Lol sorry guys was niet aanwezig. Verder houden we elkaar gewoon in hun waarde okay :p ?

    0
  24. User  avatar
    53 XP

    dodelijke stilte ;p

    0
  25. User  avatar
    53 XP

    Hey guys, ik ben vanmiddag online, ik weet niet of er iemand on is maar laat t even hier weten. Dan weet ik of ik online moet komen.

    0
  26. User  avatar
    46 XP

    Straks nog een potje?

    0
  27. User  avatar
    53 XP

    Ja ik ben zo thuis !

    Er zit een faal in FIFA dus geen profclub.

    0
  28. User  avatar
    46 XP

    Clubs is momenteel kapot!

    0
  29. User  avatar
    53 XP

    Zelfs COD heeft kuren…

    0
  30. User  avatar
    53 XP

    Zo wie vanavond een potje? (nieuwe mensen zijn zeker welkom!)

    0
  31. User  avatar
    46 XP

    [quote]Zo wie vanavond een potje? (nieuwe mensen zijn zeker welkom!)[/quote]

    Ik ben er rond kwart over 10 na trainen!

    0
  32. User  avatar
    53 XP

    [quote]Ik ben er rond kwart over 10 na trainen![/quote]

    Is goed!

    0
  33. User  avatar
    53 XP

    We zijn naar divisie 8! vanaaf ben ik weer beschikbaar vanaf ong half 10!

    0
  34. User  avatar
    46 XP

    [quote]We zijn naar divisie 8! vanaaf ben ik weer beschikbaar vanaf ong half 10![/quote]

    Inmiddels divisie 7

    0
  35. User  avatar
    77 XP

    Wordt er nog gezocht naar spelers? / welke posities zijn nog vrij 🙂

    0
  36. User  avatar
    53 XP

    [quote]Wordt er nog gezocht naar spelers? / welke posities zijn nog vrij :)[/quote]

    Haha naja bijna elke positie ik heb nog niet iemand anders dan Twandetti en Punkkie zien spelen en zij zijn SP en RV (Rechtsvoor) als het te druk gaat worden dan neem ik een verdedigersrol op me. Verder zijn de andere mensen in de club nooit met een wedstrijd aanwezig geweest dus kan ik niet zeggen welke positie zij willen. Takbier en xChriscookz hebben wel al een keer meegedaan

    0
  37. User  avatar
    338 XP

    [quote]Haha naja bijna elke positie ik heb nog niet iemand anders dan Twandetti en Punkkie zien spelen en zij zijn SP en RV (Rechtsvoor) als het te druk gaat worden dan neem ik een verdedigersrol op me.[/quote]

    Ik zou graag willen joinen. Zou je mij een uitnodiging kunnen sturen?

    Denders-NL is mijn psn. Ik speel liefst rechts voor, maar kan op alle plekken uit de voeten behalve keeper.

    0
  38. User  avatar
    46 XP

    Vandaag nog?

    0
  39. User  avatar
    53 XP

    [quote]Ik zou graag willen joinen. Zou je mij een uitnodiging kunnen sturen?

    Denders-NL is mijn psn. Ik speel liefst rechts voor, maar kan op alle plekken uit de voeten behalve keeper.[/quote]

    Ik ben vanavond online ben een dagje voetbal kijken. Ik voeg je toe als ik online ben!

    [quote]Vandaag nog?[/quote]

    Is iedereen vanavond online ?

    0
  40. User  avatar
    53 XP

    Denders en CABA ik heb jullie uitgenodigd als vriend als jullie dat accepteren dan kan ik jullie toevoegen aan de profclub!

    0
  41. User  avatar
    77 XP

    [quote]Denders en CABA ik heb jullie uitgenodigd als vriend als jullie dat accepteren dan kan ik jullie toevoegen aan de profclub![/quote]

    ah, dat was jij dus 🙂

    nederlanders eindelijk…
    hoop heel wat wedstrijden mee te doen 🙂

    LM LAM LB LDM alles oke, oja en LV.. maar de aanvallers rollen wil ik niemand onthouden haha druk zat daar 🙂

    0
  42. User  avatar
    53 XP

    [quote]ah, dat was jij dus 🙂

    nederlanders eindelijk…
    hoop heel wat wedstrijden mee te doen 🙂

    LM LAM LB LDM alles oke, oja en LV.. maar de aanvallers rollen wil ik niemand onthouden haha druk zat daar :)[/quote]

    Haha je wilt graag aan de linkerkant merk ik :p denk dat je LCM komt als er eenmaal een LV is. Ik heb Kevacez ook geïnvite.

    0
  43. User  avatar
    77 XP

    [quote]Haha je wilt graag aan de linkerkant merk ik :p denk dat je LCM komt als er eenmaal een LV is. Ik heb Kevacez ook geïnvite.[/quote]

    jep.. maar cam-cdm kan ook,
    het komt vooral omdat tijdens het maken ik mn vp op links heb gezet en het naar rechts wisselen toch echt een hoop knopjes indrukken is haha,

    eigenlijk maakt het niet veel uit hoor, nu gewoon gezegd waar mn vp op is gebouwd maar zolang je me niet in de goal zet vind ik alles oke 😛

    p.s. zag overigens dat je online was, maar wel de enige uit het team.. ben dus even darten kijken, kom zo even kijken of het wat drukker is 😀

    0
  44. User  avatar
    53 XP

    [quote]jep.. maar cam-cdm kan ook,
    het komt vooral omdat tijdens het maken ik mn vp op links heb gezet en het naar rechts wisselen toch echt een hoop knopjes indrukken is haha,

    eigenlijk maakt het niet veel uit hoor, nu gewoon gezegd waar mn vp op is gebouwd maar zolang je me niet in de goal zet vind ik alles oke 😛

    p.s. zag overigens dat je online was, maar wel de enige uit het team.. ben dus even darten kijken, kom zo even kijken of het wat drukker is :D[/quote]

    Over een half uurtje is Twan online verder weet ik ook niet wie er komt.

    0
  45. User  avatar
    53 XP

    Ik ben aanvoerder laat dat er even bij gezegd zijn !

    0
  46. User  avatar
    53 XP

    Wie is er vanavond weer bij?

    0
  47. User  avatar
    46 XP

    ongeveer kwart voor elf ben ik er weer bij!

    0
  48. User  avatar
    53 XP

    Iemand nog online op deze leuke Donderdagavond ?

    0