Forum

Topic: Ps4 uit duitsland

Anoniem's avatar

Ey
Ik kan volgende week een ps4 uit duitsland krijgen,maar nu is mijn vraag
is deze het zelfde als de nederlandse?
ga ik geen problemen ondervinden met films en games psplus en andere dingen?
ook als hij defect raakt kan ik dan op sturen naar de sony nl ?

alvast bedankt..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Regio kan je zelf instellen

  2. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Ik heb mijn ps4 zelf ook uit Duitsland gehaald en alles werkt gewoon goed. Ik weet alleen niet hoe het werkt met de garantie. Van mijn controller is het rubber van de linker analoge stick gedeeltelijk af en weet niet waar ik hem moet brengen.

  3. 6 XP
    lion2022's avatar

    ok dus geen problemen met online gamen,psplus etc?
    en je kunt hem gewoon op de nederlandse taal zetten toch?

  4. 260 XP
    Erik026's avatar

    Ik heb mijn ps4 zelf ook uit Duitsland gehaald en alles werkt gewoon goed. Ik weet alleen niet hoe het werkt met de garantie. Van mijn controller is het rubber van de linker analoge stick gedeeltelijk af en weet niet waar ik hem moet brengen.

    dan zou je waarschijnlijk naar de winkel moeten waar je hem hebt gehaald, maar je kan voor de zekerheid het beste even met sony zelf bellen, misschien kan je hem opsturen naar ze.

  5. 6 XP
    lion2022's avatar

    oke ja ga ik dat even proberen,maar voor de rest ga ik er geen problemen mee ondervinden ?
    en is die het zelfde als een nederlandse ?

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Gewoon dezelfde console als NL. Misschien dat het 1e instelmenu Duits is

  7. 6 XP
    lion2022's avatar

    oke beter.
    Dan had ik nog 1 laatste vraag.
    Ik heb een psn account op 1 email adres maar ik wil daar een nieuw account op maken.
    kan ik dan het BESTAANDE psn account een ander email adres geven zodat ik op mijn huidige weer een nieuwe kan maken?

  8. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    oke beter.
    Dan had ik nog 1 laatste vraag.
    Ik heb een psn account op 1 email adres maar ik wil daar een nieuw account op maken.
    kan ik dan het BESTAANDE psn account een ander email adres geven zodat ik op mijn huidige weer een nieuwe kan maken?

    Geloof niet dat je je email kan veranderen maar je kan het proberen via https://secure.eu.playstation.com/sign-in/confirmation//&request_locale=nl_NL&service-entity=psn

  9. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Je kunt je controller ik gewoon op sturen naar Sony, bent die dan wel 2 weken kwijt maximaal

  10. 74 XP
    AvanCade's avatar

    Ik heb mijn console uit de VS. Werkt prima. Wel even een andere stekker kopen anders werkt hij niet. Met een console uit Duitsland heb je dat probleem natuurlijk niet. De garantie gaat voor mij wel via Sony in de VS (is mij verteld).

  11. Anoniem -
    157.55.39.xxx's avatar

    Kun je NL games op een Duitse PS4 afspelen?