Topic: PS4 in Japan…

22 februari 2014om 20:29

…voor wie hem nog niet heeft:

http://www.yodobashi.com/%E3%82%B2%E3%83%BC%E3%83%A0-%E3%83%9B%E3%83%93%E3%83%BC/ct/20884_500000000000000206/

41900 Yen, omgerekend vandaag: 298,20 euro…

9 reacties

  1. User  avatar
    973 XP

    Plus een flinke omvormer van minstens 200 watt en kruisje en rondje zijn omgedraaid in het hoofdmenu. Kruisje is terug, rondje is accepteren. Ik heb deze problemen ook met mijn PS4 uit Taiwan, maar in-game heb je er geen last van en hij loopt nog steeds als een zonnetje.

    0
  2. User  avatar
    4682 XP

    Ik dacht dat apparaten van tegenwoordig dat niet meer nodig hadden.

    0
  3. User  avatar
    230 XP

    En vergeet niet dat je 21% btw erbij moet betalen. Ja! Het rijk moet ook aan jou verdienen ;p Helaas kom je dan niet zo veel of niet voordeliger uit.

    0
  4. User  avatar
    280 XP

    [quote]Plus een flinke omvormer van minstens 200 watt en kruisje en rondje zijn omgedraaid in het hoofdmenu. Kruisje is terug, rondje is accepteren. Ik heb deze problemen ook met mijn PS4 uit Taiwan, maar in-game heb je er geen last van en hij loopt nog steeds als een zonnetje.[/quote]

    kan je dat kruisje rondje niet gewoon veranderen in de instellingen

    0
  5. User  avatar
    1140 XP

    [quote]kan je dat kruisje rondje niet gewoon veranderen in de instellingen[/quote]

    Nee. Dat kan niet.

    0
  6. User  avatar
    833 XP

    Japan krijgt knack er gratis bij.
    Dus zal denk ik eind dit jaar in ps plus belanden

    0
  7. User  avatar
    761 XP

    Ik denk sneller, deze zomer al

    0
  8. User  avatar
    213 XP

    Maar goed dat ik dan gewacht heb met Knack niet te kopen, dacht het al wel eigenlijk dat het bij ps+ ging belanden 🙂

    0
  9. User  avatar
    1783 XP

    Vita had ook X en O omgekeerd xD

    0