hallo, ik heb mijn vita verkocht, maar besloot deze games los te verkopen omdat nedgame er maar een euro per stuk voor wou geven (wtf?)
het gaat hier om Killzone Mercenary (Verkocht) en Need For Speed Most Wanted (2012) (10€) beiden voor de PSVita.
bij interesse ff een berichtje sturen graag.

[quote]hallo, ik heb mijn vita verkocht, maar besloot deze games los te verkopen omdat nedgame er maar een euro per stuk voor wou geven (wtf?)
het gaat hier om Killzone Mercenary (Verkocht) en Need For Speed Most Wanted (2012) (10€) beiden voor de PSVita.
bij interesse ff een berichtje sturen graag.[/quote]
Heb wel interesse in need for speed.
NFS voor 5 euro?? 🙂
nee sorry, heb sowieso al een bod van 10