Forum

Topic: thief PS4

Anoniem's avatar

Hallo,

Zijn er al mensen die thief voor de ps4 hebben ? En zo ja wat vinden jullie ervan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik krijg ´m vanmiddag binnen 😉

  2. 11 XP
    charnone's avatar

    Zit zelf ook te twijfelen om hem te halen dus leeg graag mee wat de rest ervan vinden.
    Zie je nou alleen die handen ? of volledige persoon ?

  3. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    De echte pro’s stelen deze game.

  4. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Ik sla hem over… vind de reviews erg negatief en er worden precies dingen genoemd waaraan ik me zou ergeren bij een game

  5. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Zit zelf ook te twijfelen om hem te halen dus leeg graag mee wat de rest ervan vinden.
    Zie je nou alleen die handen ? of volledige persoon ?

    First person, inderdaad zie je alleen handen.

    Weet niet of er soms ook third person elementen bij komen kijken, heb de game nog niet. 😉
    Maar spel speel als first person.

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    De echte pro’s stelen deze game.

    Hahaha _0-

  7. 288 XP
    shooterman100's avatar

    aangezien de PU hem een 9 geeft zou ik hem aanraden NOT :l

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb hem nou 3 uurtjes gespeeld, en vind de review van PSX-sense wel kloppen. Van mij krijgt het spel een 8. Ikzelf hou van stealth en zoveel mogelijk dingen verzamelen en stelen. Ben blij dat ik het spel heb gekocht.

  9. 966 XP
    Timutz's avatar

    Ga m vanavond ophalen. Ben benieuwd

  10. 418 XP
    jeep82's avatar

    valt mij wat tegen en vind het houterig spelen

  11. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Prima game! Ik vind het zeker wel een 8 waard

  12. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Even uurtje gespeeld en vindt het echt een erge toffe game!

  13. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Haal deze Miss in de budget bak ooit, ben bang dat ik dezelfde ervaring krijg als met Dishonored. Super spel maar na verloop van tijd het spelen niet meer waard.

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb 9+ dagen terug een paar uur naar de ps4 live streeming gekeken en wilde hem meteen niet meer hebben. Het combat systeem man tot man is ronduit oudbollig.

  15. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik had hem vandaag bijna gekocht maar toch besloten om het niet te doen
    reviews zijn namelijk niet echt positief over deze game

  16. 1870 XP
    R*forever's avatar

    ben hem vandaag ook gaan halen. eerlijk gezegd is de game veel te veel afgebroken door de gamers van nu..

    gamers die van stealth en challenge houden: IK RAAD JULIE DIE ZO HARD AAN!
    ik speel op costum op 720 punten. het kan juist frustrerend zijn, maar juist ook zoooo bevredigend. dit is tenminste een game die je niet op 123 uitspeelt, als je tenminste de modz aan zet…..

    stelen voelde nog nooit zo goed. het heeft je echt een mega kick! ik speel zonder iemand te doden of knock out te slaan, chapter save only, alles is veel duurder, enz….

    zo moeten meerdere games zijn, ik mis echt challenge. de enigste games die dat bieden zijn max payne 3, disonored, thief, tom Clancy games…

  17. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Helemaal mee eens!! Ik vind het jammer dat veel gamers dit spel links laten liggen door de reviews. Vandaag weer een aantal uur erop zitten, en ik vind dit spel echt verslavend op een moeilijk niveau. Veel uitdaging.

    Voor degene die dit spel niet hebben: KOPEN!!!

    Ik vind de review van tweakers trouwens al wat beter omdat die toch positiever zijn.

  18. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Kan niet wachten om met deze game te spelen.
    Helaas nog even wachten, verwacht hem maandag pas.

  19. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Is deze game als skyrim of meer als assasins creed?
    En dan te richten op de manier hoe je t verhaal uitspeelt.. Is t een achtbaanrit, of gewoon net als skyrim een hele open wereld met gigantisch veel quests?

  20. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik keek erg naar dit spel uit, maar naarmate er meer over bekend werd steeds minder.
    Door alle negatieve reviews heb ik er uiteindelijk vanaf gezien.

    Ik pik hem wel een keer op als-tie voor 2 tientjes in de aanbiedingen-bak ligt.

  21. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Is deze game een beetje de moeite waard ?

    Heb nog nooit een Thief spel gespeeld, ben wel bekend met Dishonderd, dat was een geweldig spel.

  22. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik twijfel nog steeds heel erg over deze game.
    Mocht-ie ooit een lager prijskaartje krijgen, dan komt-ie er zeker.

  23. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik heb hem eind februari toch gekocht, maar vond de game zwaar tegenvallen.
    Uiteindelijk maar 2x gespeeld en hij ligt nu inmiddels al meer dan een maand in mijn kast.