Topic: bo 2 dlc

02 maart 2014om 18:29

Hoe zit het nou met de dlc van black ops 2, omdat ze een jaar extra hebben doen ze hier een extra dlc bij in. tot nu toe 4 camo;s maar komen er ook nog maps of wapens of zombies in?

6 reacties

1. User  avatar
    5920 XP

Mappacks verwacht ik niet meer. Alleen nog extra camo’s, komende dinsdag dus al 4 op Xbox.

0
  2. User  avatar
    208 XP

Fuck cod om dit, wie gaat er nou van een oud spel een DLC uitbrengen? XD beetje levenloos

0
  3. User  avatar
    2610 XP

[quote]Hoe zit het nou met de dlc van black ops 2, omdat ze een jaar extra hebben doen ze hier een extra dlc bij in. tot nu toe 4 camo;s maar komen er ook nog maps of wapens of zombies in?[/quote]

Denk meer aan alleen microtransacties de kleine dingen o.a. camo’s playercards en dergelijke.

0
  4. User  avatar
    386 XP

[quote]Fuck cod om dit, wie gaat er nou van een oud spel een DLC uitbrengen? XD beetje levenloos[/quote]

Ik weet niet of je het weet maar Black Ops 2 is het nieuwste spel van Treyarch dus zo gek vind ik de vraag eigenlijk niet, vooral niet nu de opvolger een jaar langer op zich laat wachten.
    Daarbij heeft borderlands 2 (release 21 september 2012) vorige maand nog DLC gekregen, en dat spel is ouder dan Black Ops 2 (13 November 2012).

EDIT:
    Leuk weetje: Age Of Empires II kreeg pas na 10 jaar DLC 😉
    Bron: [url]http://tweakers.net/nieuws/92485/age-of-empires-ii-krijgt-eerste-officiele-uitbreiding-in-10-jaar.html[/url]

0
  5. User  avatar
    165 XP

[quote]Ik weet niet of je het weet maar Black Ops 2 is het nieuwste spel van Treyarch dus zo gek vind ik de vraag eigenlijk niet, vooral niet nu de opvolger een jaar langer op zich laat wachten.
    Daarbij heeft borderlands 2 (release 21 september 2012) vorige maand nog DLC gekregen, en dat spel is ouder dan Black Ops 2 (13 November 2012).

EDIT:
    Leuk weetje: Age Of Empires II kreeg pas na 10 jaar DLC 😉
    Bron: [url]http://tweakers.net/nieuws/92485/age-of-empires-ii-krijgt-eerste-officiele-uitbreiding-in-10-jaar.html[/url][/quote]

Maar het gebeurd meestal niet dat een oud spel waar al een vervolg van is nog dlc krijgt.

0
  6. User  avatar
    5 XP

Ik las laatst ergens dat ze binnenkort nog een DLC voor de BO2 gaan uitbrengen? Ik hoop dat het zo is want BO2 is beter naar mijn mening dan Ghosts

0