http://www.abon.be/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Sanoma-Microsites-Site/nl_BE/-/EUR/Shop-Start?CategoryName=OWN1746_INT-M1_NL
http://nl.playstation.com/#684798
http://www.abon.be/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Sanoma-Microsites-Site/nl_BE/-/EUR/Shop-Start?CategoryName=OWN1746_INT-M1_NL
http://nl.playstation.com/#684798
Erg leuk, maar het kan een eeuwigheid duren voordat je de game binnen krijgt.
ja ik las 4 weken… het is de afweging die je moet maken hè… en het is voor de eerste 250 bestellers, ben je 251e dan geen game..?!?
[quote]ja ik las 4 weken… het is de afweging die je moet maken hè… en het is voor de eerste 250 bestellers, ben je 251e dan geen game..?!?[/quote]
Dan zal je denk ik geen game krijgen. Ik kreeg mijn headset via hun pas na 5 weken
De OPM is van eigenaar veranderd, en afgelopen maand heb ik een abonnement genomen met FF XXIII Lighning. Die kreeg ik 1-2 weken na release, dus ik was positief verrast.