Forum

Topic: mijn ps4 doet raar

Anoniem's avatar

hoi ik zat net rustig op de pc en toen zag ik in een keer dat mijn ps4 aan ging en mijn spel er uitspuchte zonder dat ik iets gedaan had en nu wil die geen spelen meer in nemen (of hoe je dat ook noemt) weet iemand wat ik nu moet doen? ik heb hem al een paar keer uit gezet en op nieuw op gestart en de steker er uit gehaalt

laat maar hij doet het weer ik weet niet wat ik gedaan heb maar hij doet het weer

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Bij mij kwam er ook een spel uit zomaar. Alleen was m’n moeder toen aan het afstoffen >.<

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Bij mij kwam er ook een spel uit zomaar. Alleen was m’n moeder toen aan het afstoffen >.<

    God damn, bij ons de kuisvrouw ookal eens. Ik heb haar gezegd dat ze mijn game stekje niet meer moet kuisen , ik doe het liever zelf 🙂

  3. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Topic kan gesloten worden. Veel speelplezier 🙂

  4. 8830 XP
    7th-son's avatar

    De eject en powerknop zijn touchknoppen, als deze vet zijn kunnen ze kuren vertonen, en ook afstoffen kan er dus voor zorgen dat de game er uit komt

  5. 361 XP
    Denders's avatar

    hoi ik zat net rustig op de pc en toen zag ik in een keer dat mijn ps4 aan ging en mijn spel er uitspuchte zonder dat ik iets gedaan had en nu wil die geen spelen meer in nemen (of hoe je dat ook noemt) weet iemand wat ik nu moet doen? ik heb hem al een paar keer uit gezet en op nieuw op gestart en de steker er uit gehaalt

    laat maar hij doet het weer ik weet niet wat ik gedaan heb maar hij doet het weer

    Dit is een van de vele kinderziektes die de ps4 heeft. Ik heb er ook last van en verschillende zaken geprobeerd. Wat helpt zijn de volgende dingen maar dit zijn geen permanent fixxes. Voor een permanent fix moet je hem terug sturen naar Sony (veel tijd gestoken in dit probleem met de helpdesk)

    Wat werkt als je ps4 spellen eruit blijft gooien:
    -zet je ps verticaal neer en start hem opnieuw op
    -zet je ps aan en wacht totdat hij opgestart is en trek de power kabel eruit

    Om te voorkomen dat hij dit in de toekomst weer doet
    -zet hem niet in stand-by modus
    -plak aan de onderkant de eject button af met zwarte tape. Deze loopt namelijk nog een stuk door tot aan een rubber waarop de ps staat.
    -zet je ps op een verhoging (dus op elke hoek een stukje kurk zodat hij ongeveer 5 centimeter boven de grond staat.

    Ik heb hier heel veel problemen mee en het apparaat gaat deze week terug omdat het blijft terug komen. Hij spuugt hem bij mij nooit uit als ik speel. Alleen maar in stand-by modus. Deze trucjes heb ik allemaal een week geprobeerd en ze werken. Als ik hem dan weer normaal neerzet zoals eigenlijk zou moeten is het probleem binnen 4 uur terug. De helpdesk heeft mij gezegd dat het om een faulty ps4 gaat en dat hij terug moet (na enige discussies).

    Ik vermoed dat de fout ergens bij de eject knop zit. Leg je ps maar eens op zijn kop en druk op het rubber dat direct aansluit op de eject knop (die knop loopt door onder de ps). Als je op het rubber duwt dan vliegt de disc er al uit wat nooit zou mogen gebeuren. De kerel van de helpdesk heeft ook al toegegeven dat het inderdaad ook gebeurde bij zijn geteste ps4’s. Het lijkt dus sporadisch voor te komen bij sommige mensen. Het us forum heeft al een thread lopen van meer dan 90 pagina’s met mensen met dit probleem over de hele wereld.

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Wow mijne gooit discs net werpsterren.
    Vooral als ik aan het spelen ben en de lampen staan uit en ik laat het bad overlopen terwijl mijn tandpasta nog gekocht moet worden, dan gebeurd het heel vaak.
    Mijn oplossing was door hem in te smeren met appelstroop.
    Dan komen er fruitvliegjes op en die zorgen voor de A
    Atlantische touch zodat hij het weer blijft doen.
    Maar nu on topic: zoek eerst het forum door, Dit probleem is al op 100en keren besproken.

  7. Anoniem -
    82.169.92..xxx's avatar

    Al 2 weken start ik mijn ps4 vervolgens na paar minuten tijdens spelen valt maakt hij piep geluidt wordt scherm wit en valt die uit wat hij herhaalt het telkens wat moet ik gaan doen

  8. Anoniem -
    66.249.7.xxx's avatar

    mijn ps4 controler stond aan maar mijn ps4 niet

  9. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @82.169.92..xxx:
    dit ben ik nog nooit tegengekomen; om betere antwoorden te krijgen zou ik een compleet nieuwe topic starten op het forum, wellicht zal je dan (betere en meer) antwoorden krijgen

  10. 8830 XP
    7th-son's avatar

    @Skystalker512: of je kunt ook berichten overslaan die uit 2016 of eerder oomen

  11. Anoniem -
    Anoniem-5926's avatar

    Hey, ik ben nu voor de 3de keer op rij call of duty aan het downloaden. Ik heb de download al 2 keer gedaan heb vervolgens 4 dagen kunne spelen en dan gaat die gewoon terug alles downloaden ik snap het niet meer

  12. Anoniem -
    Anoniem-4217's avatar

    hallo mijn ps4 doet raar ik wil hem op rustmodus zetten maar hij staat zeker al een kwartier op bezig met het in de rustmodus te zetten. kan ik daar iets aan doen

  13. Anoniem -
    Anoniem-2558's avatar

    Nee ik heb nu dat die van de ene naar de andere kant gaat weet jij hoe dat kan dm me op insta als je dat weet @diksjesse

  14. 1 XP
    R's avatar

    Mijn ps4 doet ook raar. Als ik Crossout speel wordt mijn auto haast onbestuurbaar. Valt dan weg en ik krijg een melding dat ik mijn kpn internetverbining moet nakijken. Deze doet het maar wel een lage en wissevallige upload snelheid