Topic: PS4 Games

09 maart 2014om 08:58

Goeiedag , vind de games verschrikelijk duur zag gewooj by mijn lokale game store 85 euro voor infamous de normale versie ik dacht maak ff topicje aan als je mooie aanbiedingen dat je die shared op deze topic.

Mijn vraag waarom zo duur en weet iemand ergens goedkoper?

11 reacties

  1. User  avatar
    1100 XP

    Lol 84 euro oplichters, check je nooit budgetgaming.nl
    [url]http://www.budgetgaming.nl/game-profile/infamous:+second+son_PS4.html[/url]

    0
  2. User  avatar
    351 XP
    0
  3. User  avatar
    280 XP

    Bij mediemarkt is de special edition 70 edition 70 en de normale game 65

    0
  4. User  avatar
    410 XP

    85 euro ?! WTF

    0
  5. User  avatar
    316 XP

    [quote]85 euro ?! WTF[/quote]

    Ja dus dat….

    0
  6. User  avatar
    543 XP

    Meer dan 65 moet je er zeker niet voor betalen.

    0
  7. User  avatar
    924 XP

    Je moet goed zoeken inderdaad.

    Bij ons in de buurt zit een Intertoys, en 2 stappen verder zit de Dixons, Dixons is toch 5 euro goedkoper.
    En goed het internet in de gaten houden, staan soms ook mooie dingen tussen.

    0
  8. User  avatar
    316 XP

    [quote]Je moet goed zoeken inderdaad.

    Bij ons in de buurt zit een Intertoys, en 2 stappen verder zit de Dixons, Dixons is toch 5 euro goedkoper.
    En goed het internet in de gaten houden, staan soms ook mooie dingen tussen.[/quote]

    Dixons naren ervaring mee gehad nooit meer doen ..

    0
  9. User  avatar
    924 XP

    Echt, wat dan ?

    Ik heb er geen problemen mee, ik kom ook enkel voor mijn spellen daar, want voor de rest elke Dixons die ik inloop zijn ze niet zo bijster slim het ik het idee..

    0
  10. User  avatar
    316 XP

    [quote]Echt, wat dan ?

    Ik heb er geen problemen mee, ik kom ook enkel voor mijn spellen daar, want voor de rest elke Dixons die ik inloop zijn ze niet zo bijster slim het ik het idee..[/quote]

    Gta v besteld daar kreeg m 3 dagen na release… En niet de goeie versie

    0
  11. User  avatar
    924 XP

    Haha, ja dat is minder inderdaad. Zeker met een titel als GTA.. 😐

    0