Topic: infamous second son special edition 49,99!!

09 maart 2014om 12:11

ik heb een vermoeden dat dit niet klopt maar bij de mediamarkt staat er at ze infamous second son special editon verkopen voor 49,99. waarschijnlijk een foutje anders super chil. en een vraagje hoor , zou ik nu van hun fout kunnen profiteren en em bestellen voor die prijs?[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/p526x296/1796513_247093078796201_203393008_n.jpg[/img] [img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/p280x280/1939951_247093135462862_1894241956_n.jpg[/img]

13 reacties

  1. User  avatar
    5920 XP

    Inmiddels alweer €69,99 🙁

    0
  2. User  avatar
    34 XP

    [quote]Inmiddels alweer €69,99 :([/quote]

    ooh huh ik kan hem nog steeds bestellen voor deze prijs 🙂 waarschijnlijk omdat hij in mijn winkelmandje zat

    0
  3. User  avatar
    5920 XP

    Moet je eens in een incognitovenster opnieuw de game opzoeken. Staat ie dan nog steeds op €49,99?

    0
  4. User  avatar
    34 XP

    [quote]Moet je eens in een incognitovenster opnieuw de game opzoeken. Staat ie dan nog steeds op €49,99?[/quote]

    nee niet meer maar hij staat nog wel in mijn mandje

    0
  5. User  avatar
    5920 XP

    Hmm vaag haha

    0
  6. User  avatar
    973 XP

    Gewoon bestellen en mailen als je meer hebt moeten betalen!

    0
  7. User  avatar
    1783 XP

    Fouten zijn altijd voorbehouden. Je zult dus gewoon 70 moeten aftikken

    0
  8. User  avatar
    422 XP

    [quote]Fouten zijn altijd voorbehouden. Je zult dus gewoon 70 moeten aftikken[/quote]

    bij Whekamp is mij destijds wel gewoon gelukt.

    0
  9. User  avatar
    2610 XP

    [quote]Gewoon bestellen en mailen als je meer hebt moeten betalen![/quote]

    Succes met dat bij MM

    0
  10. User  avatar
    1100 XP

    Gewoon bestellen voor 49,99 Was ook een tijdje met tomb raider dat ze een fout hadden gemaakt en toch geleverd voor 30 incl.

    0
  11. User  avatar
    316 XP

    [b]Kan hem niet meer bestellen is nu gewoon 80 euro voor de special edition.
    heb nu aanbieding bij bart smit 75 euro en dan een bon krijg je bij een pre order 5 euro kado bon.[/b]

    0
  12. User  avatar
    469 XP

    ik heb bericht terug van MM . ik heb gemaild over de prijzen. ik kan de SE bestellen en dan het nummer doorgeven en dan word het geld overgemaakt naar mijn rekening. dus als je hem wilt moet je mailen.

    0
  13. User  avatar
    833 XP

    [quote]ik heb bericht terug van MM . ik heb gemaild over de prijzen. ik kan de SE bestellen en dan het nummer doorgeven en dan word het geld overgemaakt naar mijn rekening. dus als je hem wilt moet je mailen.[/quote]

    Welk nummer

    0