Topic: DINSA maakt verbinding met mijn PC?

09 maart 2014om 12:30

Ik kreeg een melding van McAfee dat het volgende adres verbinding had gemaakt met mijn computer:

[QUOTE]25.88.48.59[/quote]

Een snelle lookup wees uit dat het IP-adres van de DINSA, de Defence Interoperable Network Service Authority, afkomstig was.

Moet ik me nu zorgen maken?

[img]https://pbs.twimg.com/media/BiR-FgiCYAAUtrr.png[/img]

8 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    Zat je weer illegale dingen te kijken?

    0
  2. User  avatar
    208 XP

    XD,
    Ze zijn vast geïnteresseerd welke porno je ze aanbeveelt!

    0
  3. User  avatar
    2610 XP

    Normaal kan je gewoon negeren. Je bent ‘waarschijnlijk een downloader’ of gebruikt hamachi LogMeIn, Dropbox, Steam of iets dat toevallig verbinding maakt met de server van hun. Niks ergs aan.

    0
  4. User  avatar
    973 XP

    [quote]Normaal kan je gewoon negeren. Je bent ‘waarschijnlijk een downloader’ of gebruikt hamachi LogMeIn, Dropbox, Steam of iets dat toevallig verbinding maakt met de server van hun. Niks ergs aan.[/quote]

    Oh Hamachi stond wel aan, zou kunnen dat dat de verbinding heeft gemaakt.

    0
  5. User  avatar
    2610 XP

    [quote]Oh Hamachi stond wel aan, zou kunnen dat dat de verbinding heeft gemaakt.[/quote]

    Hamachi maakt gebruik van de DINSA server pool in hun lijst, dus vandaar dat je de melding krijgt. Als je het afsluit dan zie je dat het gewoon weg is maar verder gewoon niks om je zorgen over te maken als je het ziet gebeuren.

    0
  6. User  avatar
    1140 XP

    Snel je internet kabel eruit trekken.

    0
  7. User  avatar
    2442 XP

    Maak je maar geen zorgen. De NSA kan je gegevens nog gewoon inkijken hoor ;).

    0
  8. User  avatar
    973 XP

    [quote]Maak je maar geen zorgen. De NSA kan je gegevens nog gewoon inkijken hoor ;).[/quote]

    Hahahaha, vast wel

    0