Hey guys met Pokemon X of Y,
Als jullie een [b][i][u]shiny[/u][/i][/b] hebben laat het me weten. Ik heb nog een charmander en een paar andere pokemon over voor een shiny.
Thnx.
Hey guys met Pokemon X of Y,
Als jullie een [b][i][u]shiny[/u][/i][/b] hebben laat het me weten. Ik heb nog een charmander en een paar andere pokemon over voor een shiny.
Thnx.
welkom op een playstation site.
Ik heb het daarom ook onder het kopje [u][i][b]OFFTOPIC GEZET.[/b][/i][/u]
Ik heb shiny Kingrda maar ruil hem niet tegen een starter, ik ben op zoek naar: Meloetta, Keldeo en Jirachi
ergens op een onder het stof bedolven pokemon spelletje staat nog een shiny golem, lelijk ding haha
Hahah
Ik heb vanaf vrijdag wel een [b]Manaphy[/b]