Topic: Foutcode ce-34878-0

09 maart 2014om 20:01

Ik krijg sinds vandaag een foutmelding telkens wanneer ik mijn seizoen wil gaan spelen.. heb al gegoogled, maar kom er niet echt verder uit, iemand enig idee ? Wil graag wel het seizoen afspelen anders is al de tijd zonde geweest..

13 reacties

  1. User  avatar
    412 XP

    [quote]Ik krijg sinds vandaag een foutmelding telkens wanneer ik mijn seizoen wil gaan spelen.. heb al gegoogled, maar kom er niet echt verder uit, iemand enig idee ? Wil graag wel het seizoen afspelen anders is al de tijd zonde geweest..[/quote]
    Verander de speler in je oefen arena naar een andere willekeurige speler en je zult er geen last meer van hebben. Ik weet het, het klinkt erg raar maar trust me het werkt.

    0
  2. User  avatar
    28 XP

    hey mensen

    ik heb sinds vandaag dat ik dead nation niet kan opstarten, en wanneer ik de applicatie wil sluiten geeft die fout melding ce 34878-0 aan.
    Hebben jullie hier ook last van?

    ik heb al wat gegoogled maar kon niks vinden erover..

    weet een van jullie misschien hoe ik dit op kan lossen?

    Gr Rico

    0
  3. User  avatar
    1 XP

    ik heb deze foutmelding nu bij alle spellen.
    spellen starten op maar lopen direct bij het titelscherm vast en doen niets meer.
    via ps knop aplicatie beeindigen en dan krijg ik deze foutmelding.
    ik heb de foutmelding wel vaker gehad en meestal was het opnieuw opstarten van de game genoeg maar nu niet.
    het blijft maar terugkomen. vanmiddag nog kunnen spelen maar toen ik net wou spelen gebeurde het.
    ik vraag me af wat het kan zijn en waar het aan lig. als dit zo een paar dagen blijft ga ik maar is contact met sony opnemen denk ik.

    0
  4. User  avatar
    1377 XP

    Misschien heb je hier wat aan:

    [url]http://www.gamestalker.nl/playstation-4-foutmelding-ce-34878-0-steekt-voordurend-de-kop-op/[/url]

    1e hit op google als je de error code googelt.

    0
  5. User  avatar
    27 XP

    Ik heb dat juist met Tomb Raider in de singleplayer sinds gisteren…

    0
  6. User  avatar
    27 XP

    Ik weet niet of meerdere dit probleem hebben, maar zoja, hoe hebben jullie dit opgelost? Of kunnen we hier met z’n allen een oplossing voor vinden? Ik krijg de foutmelding voortdurend bij een crash in de singleplayer.

    0
  7. User  avatar
    924 XP

    Als je goed in deze topic forum kijkt, zijn er meerdere gevallen van, Fifa, Dead Nation.

    Dit schijnt een bekend probleem te zijn : [url]http://www.gamestalker.nl/playstation-4-foutmelding-ce-34878-0-steekt-voordurend-de-kop-op/[/url]

    Misschien handig voor de admins om één topic ervan te maken met : foutcode CE-24878-0
    Scheelt een hoop onnodige topics.

    PS @ Dyl-(s)Kill, geen aanval op jou of wie dan ook. 😉

    Gaat overingens lekker met de PS4, ene kant ben ik blij dat ik hem nog niet heb.

    0
  8. User  avatar
    734 XP

    Heb ik ook al gehad met meerdere games.
    Nou met marvel super heroes veel last van.

    0
  9. User  avatar
    27 XP

    [quote]Als je goed in deze topic forum kijkt, zijn er meerdere gevallen van, Fifa, Dead Nation.

    Dit schijnt een bekend probleem te zijn : [url]http://www.gamestalker.nl/playstation-4-foutmelding-ce-34878-0-steekt-voordurend-de-kop-op/[/url]

    Misschien handig voor de admins om één topic ervan te maken met : foutcode CE-24878-0
    Scheelt een hoop onnodige topics.

    PS @ Dyl-(s)Kill, geen aanval op jou of wie dan ook. 😉

    Gaat overingens lekker met de PS4, ene kant ben ik blij dat ik hem nog niet heb.[/quote] begrijp ik! 🙂

    0
  10. User  avatar
    890 XP

    [quote]Als je goed in deze topic forum kijkt, zijn er meerdere gevallen van, Fifa, Dead Nation.

    Dit schijnt een bekend probleem te zijn : [url]http://www.gamestalker.nl/playstation-4-foutmelding-ce-34878-0-steekt-voordurend-de-kop-op/[/url]

    Misschien handig voor de admins om één topic ervan te maken met : foutcode CE-24878-0
    Scheelt een hoop onnodige topics.

    PS @ Dyl-(s)Kill, geen aanval op jou of wie dan ook. 😉

    Gaat overingens lekker met de PS4, ene kant ben ik blij dat ik hem nog niet heb.[/quote]

    Ik heb nergens last van.. Heb zowat elk spel gespeeld op de PS4 en alleen last van een joystick die snel slijt 😛

    0
  11. User  avatar
    27 XP

    [quote]Ik heb nergens last van.. Heb zowat elk spel gespeeld op de PS4 en alleen last van een joystick die snel slijt :P[/quote]

    Daar heb ik juist geen last van :p

    0
  12. User  avatar
    1377 XP

    Topics samengevoegd

    0
  13. User  avatar
    632 XP

    CE-34878-0 Toepassing is gecrasht. Start de applicatie in het content gebied.dwz op starten via bibliotheek
    zo wordt dit aangeraden door sony foutlijst
    misschien ben je een van de weinigen waar deze methode wel bij werkt, ik hoop het voor je , veel succes 😉

    0