Topic: Help: Verjaardagscadeau

16 maart 2014om 20:54

Beste Sensers,

Vrijdag wordt mijn broertje 11 jaar, en ik zoek nog een verjaardagscadeau voor ‘m, en als dat geen game was geweest had ik dit topic niet geopend.
Weet er iemand nog een [b]leuke coöp/split screen game[/b] voor kinders in die leeftijd? Games die hij onder andere leuk vond:
-Skylanders
-Rayman Origins
-Call of Duty (zucht)
-Minecraft
-Terraria

Dus, laat een reactie achter als je me kan helpen!

26 reacties

  1. User  avatar
    469 XP

    [quote]Beste Sensers,

    Vrijdag wordt mijn broertje 11 jaar, en ik zoek nog een verjaardagscadeau voor ‘m, en als dat geen game was geweest had ik dit topic niet geopend.
    Weet er iemand nog een [b]leuke coöp/split screen game[/b] voor kinders in die leeftijd? Games die hij onder andere leuk vond:
    -Skylanders
    -Rayman Origins
    -Call of Duty (zucht)
    -Minecraft
    -Terraria

    Dus, laat een reactie achter als je me kan helpen![/quote]

    army of two devils cartel is heel bruut en coop is geweldig in het spel. ook leuk is rayman legends.

    0
  2. User  avatar
    973 XP

    Rayman Legends

    0
  3. User  avatar
    2610 XP

    koop black ops 2 voor hem haha.

    0
  4. User  avatar
    373 XP

    Borderlands, Lord of the Rings Conquest, Transformers War for Cybertron, Lego spellen

    0
  5. User  avatar
    1053 XP

    [quote]koop black ops 2 voor hem haha.[/quote]

    hij wordt 11 niet 12;)

    0
  6. Mechromancer's avatar

    Rayman Legends
    Lego Batman 2: DC Super Heroes
    Lego Marvel Super Heroes
    LittleBigPlanet
    LittleBigPlanet 2
    Ratchet and Clank: All 4 One

    0
  7. User  avatar
    83 XP

    Borderlands 2
    Little Big Planet 2
    Portal 2

    0
  8. User  avatar
    1508 XP

    Let wel, bijna alle shooters (CoD, army of two devils cartel, ed) zijn 18+. Aangezien hij 11 wordt, lijken me dat niet de meest geschikte spellen voor hem.
    De Rayman games zijn erg leuk, ook in co-op. Net als LBP en Portal en de verschillende Ratchet & Clank spellen.
    Verder zijn ook de meeste Disney games leuk, en vaak ook co-op. Disney Universe is bij uitstek co-op, net als Epic Mickey: Power of two.

    Als je een min-of-meer complete lijst wil: [url]http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cooperative_games_for_the_PlayStation_3[/url]

    0
  9. User  avatar
    167 XP

    [quote]Let wel, bijna alle shooters (CoD, army of two devils cartel, ed) zijn 18+. Aangezien hij 11 wordt, lijken me dat niet de meest geschikte spellen voor hem.
    De Rayman games zijn erg leuk, ook in co-op. Net als LBP en Portal en de verschillende Ratchet & Clank spellen.
    Verder zijn ook de meeste Disney games leuk, en vaak ook co-op. Disney Universe is bij uitstek co-op, net als Epic Mickey: Power of two.

    Als je een min-of-meer complete lijst wil: [url]http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cooperative_games_for_the_PlayStation_3[/url][/quote]

    In Nederland heb je 18+, maximale is 16+.

    0
  10. User  avatar
    35 XP

    [url]http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/ps3-de-smurfen-2[/url]

    Misschien een leuk idee?? :p

    0
  11. User  avatar
    764 XP

    Ratchet & Clank All4One:) Kan hij nog eens met max 4 spelers coöp spelen:)
    Of Rayman Legends of koop voor hem F.E.A.R. of Dead Space 1 (altijd lachen als broertjes stoer doen, maar toch bang zijn:)

    0
  12. User  avatar
    2001 XP

    Ratchet & Clank: all4 one
    Little Big Planet (2 bij voorkeur) en LBP karting
    Modnation Racers
    Playstation Allstar Battle Royal

    Om er een paar op te noemen.

    Kijk anders eens op [url]http://www.co-optimus.com/[/url]

    0
  13. User  avatar
    416 XP

    [quote]In Nederland heb je 18+, maximale is 16+.[/quote]

    Misschien is het off-topic, maar wat je zegt klopt niet helemaal volgens mij
    Ik snap de verwarring, Het is soms ook een beetje vaag

    Maar het is tegenwoordig op Europees nivo geregeld, zie de Sony site

    http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/informatie-over-classificatie-en-ouderlijk-toezicht/

    Zover ik weet klopt dit, als je een betere bron hebt dan heb ik ongelijk 😉

    0
  14. User  avatar
    858 XP

    [quote]Beste Sensers,

    Vrijdag wordt mijn broertje 11 jaar, en ik zoek nog een verjaardagscadeau voor ‘m, en als dat geen game was geweest had ik dit topic niet geopend.
    Weet er iemand nog een [b]leuke coöp/split screen game[/b] voor kinders in die leeftijd? Games die hij onder andere leuk vond:
    -Skylanders
    -Rayman Origins
    -Call of Duty (zucht)
    -Minecraft
    -Terraria

    Dus, laat een reactie achter als je me kan helpen![/quote]

    Heerlijk die (Zucht) achter – Call of Duty, dat maakt mn dag 🙂

    0
  15. User  avatar
    2610 XP

    [quote]hij wordt 11 niet 12;)[/quote]

    Zit er toch vol mee haha geen verschil

    0
  16. User  avatar
    167 XP

    [quote]Misschien is het off-topic, maar wat je zegt klopt niet helemaal volgens mij
    Ik snap de verwarring, Het is soms ook een beetje vaag

    Maar het is tegenwoordig op Europees nivo geregeld, zie de Sony site

    [url]http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/informatie-over-classificatie-en-ouderlijk-toezicht/[/url]

    Zover ik weet klopt dit, als je een betere bron hebt dan heb ik ongelijk ;)[/quote]

    [url]http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/240a.html[/url] 😉

    0
  17. User  avatar
    833 XP

    idd haal F.E.A.R.
    scheet zelf ook in me broek, maar dat komt omdat ik het spel alleen in de avond speelde, als ik alleen thuis was met het geluid heel hard.

    zelf zou ik iets in de littlebigplanet serie halen.

    0
  18. User  avatar
    128 XP

    [quote]koop black ops 2 voor hem haha.[/quote]
    Heeft hij natuurlijk al lang haha

    0
  19. User  avatar
    393 XP

    Ratchet and ClankL All 4 One. Lego Lord of the Rings, ModNation Racers, Diablo 3 of Borderlands 2.

    0
  20. User  avatar
    1793 XP

    [quote]army of two devils cartel is heel bruut en coop is geweldig in het spel. ook leuk is rayman legends.[/quote]

    Kan ik 100% gelijk in geven? de borderlands 2 GAME OF THE YEAR EDITION… zou misschien ook nog een awsome cadeau worden?

    0
  21. User  avatar
    2001 XP

    [quote]army of two devils cartel is heel bruut en coop is geweldig in het spel. ook leuk is rayman legends.[/quote]
    [quote]Kan ik 100% gelijk in geven? de borderlands 2 GAME OF THE YEAR EDITION… zou misschien ook nog een awsome cadeau worden?[/quote]

    LOL het jochie wordt 11… dat zijn dus niet echt geschikte spellen jongens. 😛 haha

    0
  22. User  avatar
    140 XP

    Puppeteer ! Dat lijkt me wel wat voor hem dan 🙂 (alleen ik ben al te laat geloof ik ) 😛

    0
  23. User  avatar
    1793 XP

    [quote]LOL het jochie wordt 11… dat zijn dus niet echt geschikte spellen jongens. 😛 haha[/quote]

    op mijn elfde speelde ik al lang gta en true crime . nog steeds geen moord gepleegd, zelfs nog niet gevochten…..

    borderlands is nu ook niet zo erg als je het mij vraagt. als hij 11 wordt sugesteer ik hem dan maar een ninento wii spel te kopen… of race spellen.

    0
  24. User  avatar
    2001 XP

    [quote]op mijn elfde speelde ik al lang gta en true crime . nog steeds geen moord gepleegd, zelfs nog niet gevochten…..

    borderlands is nu ook niet zo erg als je het mij vraagt. als hij 11 wordt sugesteer ik hem dan maar een ninento wii spel te kopen… of race spellen.[/quote]

    Tja, wat jij speelde op je elfde doet er in dit geval eigenlijk niet toe…er wordt ook geen cadeautje gezocht voor jou of toen jij elf was haha 😉

    In de openingspost staat duidelijk voor kinders van die leeftijd…en waar hij naar op zoek is, met een duidelijke *zucht* achter COD, wat er dus op wijst dat hij niet op zoek is naar schietspellen. (heb een beetje het idee alsof je deze niet eens gelezen hebt…)
    Een wii aanraden is leuk hoor, en zeker ook geschikt voor kinderen van die leeftijd, maar je kunt er wel vanuit gaan dat op dit PS forum er gezocht wordt voor een PS platform tenzij er anders vermeld wordt.

    Er blijven zat leuke titels over die toch leuke coop/splitscreen spellen zijn, zoals je laatste 3 woorden…race spellen bijvoorbeeld.
    Maar ook in het platform genre is er genoeg te vinden, maar houd het kindvriendelijk…dus geen “brute” game als army of two of borderlands2, welke beide ook niet bedoeld zijn voor onder de 16. Het stuk discussie of JIJ het wel of niet geschikt vindt of dat jij het wel of niet speelde op die leeftijd is hier simpelweg niet aan de orde, het is een feit dat games met een leeftijdsgrens van 16+ niet bedoeld zijn voor kinderen van 11.

    0
  25. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Tja, wat jij speelde op je elfde doet er in dit geval eigenlijk niet toe…er wordt ook geen cadeautje gezocht voor jou of toen jij elf was haha 😉

    In de openingspost staat duidelijk voor kinders van die leeftijd…en waar hij naar op zoek is, met een duidelijke *zucht* achter COD, wat er dus op wijst dat hij niet op zoek is naar schietspellen. (heb een beetje het idee alsof je deze niet eens gelezen hebt…)
    Een wii aanraden is leuk hoor, en zeker ook geschikt voor kinderen van die leeftijd, maar je kunt er wel vanuit gaan dat op dit PS forum er gezocht wordt voor een PS platform tenzij er anders vermeld wordt.

    Er blijven zat leuke titels over die toch leuke coop/splitscreen spellen zijn, zoals je laatste 3 woorden…race spellen bijvoorbeeld.
    Maar ook in het platform genre is er genoeg te vinden, maar houd het kindvriendelijk…dus geen “brute” game als army of two of borderlands2, welke beide ook niet bedoeld zijn voor onder de 16. Het stuk discussie of JIJ het wel of niet geschikt vindt of dat jij het wel of niet speelde op die leeftijd is hier simpelweg niet aan de orde, het is een feit dat games met een leeftijdsgrens van 16+ niet bedoeld zijn voor kinderen van 11.[/quote]

    Was niet slecht bedoeld hoor, ik begrijp je standpunt. 🙂

    0
  26. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Was niet slecht bedoeld hoor, ik begrijp je standpunt. :)[/quote]

    I know, begrijp de jouwe ook hoor…daarom even goeie vrienden 😛 haha

    0