Forum

Topic: [COLUMN] Budgetgamer

Anoniem's avatar

BUDGETGAMER
Door: PBJ85

Mooie tijden breken aan. Of beter gezegd zijn al aangebroken. De PS4 en Xbox One zijn gelanceerd. Oke enkel de PS4 is officieel te verkrijgen in de benelux maar de Xbox One wordt ook al verkocht door de saturn, nedgame en andere winkels. Importbruiden voor de microsoft fans. Gaat er wat kapot heb je geen garantie in eigen land en mag je haar weer exporten met de hoop dat je haar nog een keer terug zal zien.

Maar goed. Bij een nieuwe generatie van de consols komt er ook een berg nieuwe games uit. Infamous Second Son, Titanfall, Driveclub, Killzone en andere exclusieve titels. Multiplatform heeft en krijgt: Watch Dogs, nieuwe Assassins Creed, Thief, Call of Duty, ect ect… Mooie nieuwe titels. Leuke reboots en titels die nooit vernieuwen maar blijven verkopen. (flame war in 3 2 1 ?).

Gamers willen steeds meer games die een langere playtrough hebben qua uren. Een game onder de 10 uur is voor vele al een mislukkeling. Laat staan een game die meer een veredelde Demo schijnt te zijn dan een volwaardig game. JONGENS HET IS EEN PROLOOG VAN KOJIMA! PUNT! Maar goed. De game verzameling groeit gestaag maar de wensenlijst van vele gamers groeien sneller dan dat er geld in hun spaarvarken terecht komt. We willen zoveel maar kunnen niet alles verloven. Kortom een gamer is een echte vrouw op shoppingspree met hun net van papa verkregen kledinggeld! Koopjes afstruinen op het internet om zoveel mogelijk voor zo min mogelijk aan te kunnen schaffen!

Maar heer en dame wees gerust! Vooral de Playstation 4 koper mag niet klagen! Oke je zal wel klagen omdat je als je nu een semi-pre-order doet voor de twintigste lading nieuwe ps4’s je als nog 4 weken mag wachten totdat PostNL aan je deur staat. Als het niet langer is. Ik snap nu ook de uitspraak je groen en blauw ergeren… het is een verkorte versie van: “Je Xbox Groen en Playstation Blauw ergeren”. Anyway ik dwaal af. Als je eindelijk een PS4 heb en je de plaatselijk gameboer binnen stapt liggen de eerste paar goede titels al in de budgetbak! Is dat nou even mooi meegenomen! Als of je de laatste week van de winter een winterjas in de uitverkoop koopt voor volgend jaar!

Zelf heb ik nog een hele lijst aan PS3 games die ik nog wil spelen. De komst van een PS4 wacht nog even op zich. Erg? Nee hoor ik vermaak me nu heerlijk met Ni No Kuni. Andere games die ik nog wil spelen op de PS3 komen steeds vaker in de budgetbak te liggen. Kijk zo wordt je hobby nog eens goedkoop! En mocht ik eindelijk m’n PS4 uit de handen van de PostNL-Meneer grissen dan liggen er al zat games die nu uitgekomen zijn al lekker goedkoop bij mijn plaatselijke gameboer. Hoewel… de free record shop gaat ook hier verdwijnen!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Leuke column! De games komen hier ook harder binnen dan dat ik ze uit kan spelen. The Pile of Shame is groeiende… Op de PS3 nog een aantal games uit te spelen. Heb zelfs nu al backlog op de PS4. Ach ja, luxe-probleem zullen we maar zeggen.

    Waarom die foto van dat (beschamende) TV-programma? 😉 Oh, wacht, importbruiden…

  2. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Door PlayStation Plus heb ik ook een enorme hoeveelheid games die ik nog moet spelen.
    Toch ben ik wel blij dat ik de PS4 wel al gekocht heb. Speelt toch wel erg fijn (ook al zijn de meeste games opgepoetste PS3 games).