Goeie avond
Als het goed is is vandaag de presentatie van Sony op de gdc. Wie weet hoe laat het begint (Nederlandse tijd) en waar het live gestreamd wordt?
Goeie avond
Als het goed is is vandaag de presentatie van Sony op de gdc. Wie weet hoe laat het begint (Nederlandse tijd) en waar het live gestreamd wordt?
rond 01:45 volgens mij en geen stream.
ik weet het niet zeker
rond 2 uur midderdacht idd, en volgens mij is er geen stream van!
Ik hoop dat ze de VR bril gaan aankondigen 🙂
Is net al aangekondigd kijk maar op de playstationblog
vraag me af wat de prijs zal zijn rond 600,- euro?
heb ik ergens gelezen.