Ik heb hier een gesealde south park stick of truth edition in de seal liggen. Hij is dus ongeopend ook ziteen de dlc er bij.
Bieden maar!
[img]http://i1374.photobucket.com/albums/ag422/recsto/image_zps0366235e.jpg[/img]Ik heb hier een gesealde south park stick of truth edition in de seal liggen. Hij is dus ongeopend ook ziteen de dlc er bij.
Bieden maar!
[img]http://i1374.photobucket.com/albums/ag422/recsto/image_zps0366235e.jpg[/img]
Misschien handig om erbij te zetten om welke versie dit gaat? Zoals ik kan zien gaat het om de PS3 maar niet iedereen let hierop!
[quote]Misschien handig om erbij te zetten om welke versie dit gaat? Zoals ik kan zien gaat het om de PS3 maar niet iedereen let hierop![/quote]
Dit is een playstation forum lijkt we dan veij duidelijk welke versie het is
Oehh uhm ik weet het nog niet zeker maar ik hou dit topic in de gaten en je krijgt waarschijnlijk wel een bod van me nog! Dat je het weet haha.
[quote]Oehh uhm ik weet het nog niet zeker maar ik hou dit topic in de gaten en je krijgt waarschijnlijk wel een bod van me nog! Dat je het weet haha.[/quote]
Is goed. Laat het maar weten als je het zeker weet
Zet hem op Ebay , en een Richtprijs is wel handig . aangezien je anders onzin biedingen gaat krijgen, 😉
wel grappig het figuurtje wat erbij zit maar is in mijn ogen geen 100@150euro waard zo los figuurtje kost net 20Euro en de DLC is niet nodig de game was er makkelijk en Kort , ik heb zelf de complete set van de kleine stick of trouth Figuren gekocht voor 50Euro op de Verzamelaarsbeurs in Utrecht , en de game heb ik al op de PC ,
Wat wil je er voor hebben?
[quote]Wat wil je er voor hebben?[/quote]
ik zat aan 100 te denken. maar snap dat de meeste dat teveel vinden
[quote]ik zat aan 100 te denken. maar snap dat de meeste dat teveel vinden[/quote]
Teveel is het niet maar hij is het niet waard, zoizo zijn alle speciale editie’s over priced .
[quote]Dit is een playstation forum lijkt we dan veij duidelijk welke versie het is[/quote]
Het is de Xbox versie, aub mensen leer eens kijken, begrijpen en lezen, het staat zelfs onder ‘Playstation Algemeen’ gepost en op de foto zie je PS3 staan, hoe duidelijk moet het zijn.