Topic: Metal Gear Solid: Ground Zeroes… Mediamarkt Den Haag

20 maart 2014om 13:49

Heeft mijn lieve vrouw alvast gehaald voor 34,99..!?!

…ik dacht 29,99; ik laat hem nog maar even ‘verzegeld’, morgen maar Infamous: Second Son halen bij MM voor 55 euro en MGS GZ terugbrengen…

6 reacties

1. User  avatar
    2001 XP

Heb dat toen inderdaad ook gelezen… dus even het artikeltje opgezocht voor je:

[url]http://www.psx-sense.nl/159855/konami-verlaagt-prijs-metal-gear-solid-v-ground-zeroes/[/url]

Maar het blijven adviesprijzen… maar je kunt het inderdaad even aankaarten bij de Media Markt. Wie weet krijg je m voor 29.99 alsnog mee. (niet geschoten is altijd mis.)

0
  2. User  avatar
    854 XP

gamemania gewoon 29.99

0
  3. User  avatar
    307 XP

…toch maar utgepakt; en zodadelijk na ‘de Mol’ ff gamen

0
  4. User  avatar
    1043 XP

[quote]…toch maar utgepakt; en zodadelijk na ‘de Mol’ ff gamen[/quote] geef niet ze moeten je het geld terug geven is mij ook overkomen met een tablet kreeg 25Euro cash terug . dus gewoon even met een bewijs van een andere winkel na MM gaan en dan krijg je het verschil gewoon terug ,

ze hebben ook laagste prijs garantie MM 😉

0
  5. User  avatar
    4682 XP

Hier bij de MM en Game mania gewoon 29.99 euro…

[quote]geef niet ze moeten je het geld terug geven is mij ook overkomen met een tablet kreeg 25Euro cash terug . dus gewoon even met een bewijs van een andere winkel na MM gaan en dan krijg je het verschil gewoon terug ,

ze hebben ook laagste prijs garantie MM ;)[/quote]

Ze hebben aan mij toe gegeven dat ze al lang geen laagste prijs gerantie meer hebben.

0
  6. User  avatar
    1043 XP

[quote]Hier bij de MM en Game mania gewoon 29.99 euro…

Ze hebben aan mij toe gegeven dat ze al lang geen laagste prijs gerantie meer hebben.[/quote]

al een tijd niet meer bij MM geweest ik koop 9v10 games bij nedgame die zit dichterbij dan MM in Utrecht ,

0