Topic: taal veranderen infamous

21 maart 2014om 19:28

weet iemand hoe ik de gesproken taal verandert?

Hij staat nu op Nederlands maar ik vindt dat echt ontzettend irritant.
is er een mogelijkheid om dit te veranderen ik kan het nergens vinden?

Greetz

8 reacties

  1. User  avatar
    734 XP

    Ja, dat is mogelijk.

    Je gaat dan naar instellingen, taal en dan gewenste taal keuze.
    Terugzetten kan op dezelfde manier.
    Zo doe ik het zelf ook.

    0
  2. User  avatar
    28 XP

    [quote]Ja, dat is mogelijk.

    Je gaat dan naar instellingen, taal en dan gewenste taal keuze.
    Terugzetten kan op dezelfde manier.
    Zo doe ik het zelf ook.[/quote]

    ik heb net zitte rommele in het menu van infamous en daar stond.. gelocaliseerde audio en dat moest ik uitzetten en nu is die wel engels 🙂

    dankje voor de reactie

    kan slotje op

    0
  3. User  avatar
    1039 XP

    [quote]ik heb net zitte rommele in het menu van infamous en daar stond.. gelocaliseerde audio en dat moest ik uitzetten en nu is die wel engels 🙂

    dankje voor de reactie

    kan slotje op[/quote]

    Nice man, goed dat ik dat weet. die nederlandse audio doet de game echt niet ten goede he ! Blij dat ik dit kan wijzigen.

    0
  4. User  avatar
    28 XP

    [quote]Nice man, goed dat ik dat weet. die nederlandse audio doet de game echt niet ten goede he ! Blij dat ik dit kan wijzigen.[/quote]

    Nee nederlands brengt t zeker niet ten goede 😛

    0
  5. User  avatar
    1053 XP

    Heb gewoon mijn ps4 op engels^^
    Alleen uc speel ik op nl want die stem past imo beter bij drake

    0
  6. User  avatar
    1140 XP

    Ik moest ook lachen toen ik het spel begon, gelukkig snel gevonden, hoe bevalt de game jullie :)? ben nu paar uur bezig en zit al op 13%

    0
  7. User  avatar
    1157 XP

    Ik vind de engelse voice acting ook niet echt goed. Ik heb hem dus op nederlands gehouden, gewoon omdat dat leuk vind 🙂

    0
  8. User  avatar
    734 XP

    [quote]ik heb net zitte rommele in het menu van infamous en daar stond.. gelocaliseerde audio en dat moest ik uitzetten en nu is die wel engels 🙂

    dankje voor de reactie

    kan slotje op[/quote]
    Betere oplossing!!
    Van mij is wel wat omslachtig. (-;

    0