Topic: Batman Arkham Origins Seasonpass

29 maart 2014om 22:54

Hallo iedereen,
Ik heb onlangs de seasonpass van Batman Arkham Origins gekocht maar ik slaag er niet in om deze te downloaden. Zijn er onder jullie nog die dit ervaren? In de Playstation Store staat de seasonpass trouwens twee keer de ene keer gratis maar deze kan je niet kopen de andere heb ik gekocht voor €19,99 maar is zoals gezegt niet te downloaden. Wat moet ik doen? Contact opnemen met Sony? Alvast bedankt voor jullie hulp.

5 reacties

  1. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Hallo iedereen,
    Ik heb onlangs de seasonpass van Batman Arkham Origins gekocht maar ik slaag er niet in om deze te downloaden. Zijn er onder jullie nog die dit ervaren? In de Playstation Store staat de seasonpass trouwens twee keer de ene keer gratis maar deze kan je niet kopen de andere heb ik gekocht voor €19,99 maar is zoals gezegt niet te downloaden. Wat moet ik doen? Contact opnemen met Sony? Alvast bedankt voor jullie hulp.[/quote]

    is het wel de moeite er is volgens mij geen kip online :(, of krijg je er een verhaal bij want ik ben ook bijna klaar vorige week de game pas gekocht voor een zacht prijsje en de codes waren ook niet gebruikt 😀 niet alle cameras etc nog gevonden dus heb nog wel wat te-doen in de game

    0
  2. User  avatar
    108 XP

    [quote]is het wel de moeite er is volgens mij geen kip online :(, of krijg je er een verhaal bij want ik ben ook bijna klaar vorige week de game pas gekocht voor een zacht prijsje en de codes waren ook niet gebruikt 😀 niet alle cameras etc nog gevonden dus heb nog wel wat te-doen in de game[/quote]

    [url]http://www.ign.com/articles/2013/09/26/batman-arkham-origins-season-pass-announced[/url]
    Het betreft hier geen online content maar singleplayer DLC (skins, challenge maps, stroy campaign)

    0
  3. User  avatar
    1043 XP

    [quote][url]http://www.ign.com/articles/2013/09/26/batman-arkham-origins-season-pass-announced[/url]
    Het betreft hier geen online content maar singleplayer DLC (skins, challenge maps, stroy campaign)[/quote]

    oké chil ook maar eens kopen als klaar met de game ben maar doet die het nu ?

    0
  4. User  avatar
    108 XP

    [quote]oké chil ook maar eens kopen als klaar met de game ben maar doet die het nu ?[/quote]

    Er is een soort van glitch in de in-game store waardoor je alle (normaal gezien betalende) DLC-paketten gratis kan downloaden, maar de seasonpass die ik gekocht heb werkt nog steeds niet

    0
  5. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Er is een soort van glitch in de in-game store waardoor je alle (normaal gezien betalende) DLC-paketten gratis kan downloaden, maar de seasonpass die ik gekocht heb werkt nog steeds niet[/quote]

    Oké klote Sony bellen/mailw anders?

    0