Heeft er hier iemand ervaringen met videogamesplus.ca of play-asia.com? De prijzen zijn wel voordelig..
Topic: Ervaringen
30 maart 2014om 16:00
Heeft er hier iemand ervaringen met videogamesplus.ca of play-asia.com? De prijzen zijn wel voordelig..
1 keer iets besteld bij videogame plus voor de 360.
Prima service .
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
[quote]1 keer iets besteld bij videogame plus voor de 360.
Prima service .
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk[/quote]
En heb je kans op douane kosten?
Videgamesplus.ca is inderdaad niks mis mee. je betaalt 5 dollar verzendkosten. Ik had de PS Vita Cradle daar besteld.
bestel regelmatig bij bij videogame plus. altijd keurig verstuurd. op de verzend verpaking zetten ze vaak op dat het een gift is met een lage waarde vanwege douane . zef nog nooit problemen gehad. echt een super site
Oke dankjewel, dan ga ik daar ook eens op bestellen 😉
Play-asia is een betrouwbare en veilige site. 🙂