Topic: Ervaringen

30 maart 2014om 16:00

Heeft er hier iemand ervaringen met videogamesplus.ca of play-asia.com? De prijzen zijn wel voordelig..

6 reacties

  1. User  avatar
    46 XP

    1 keer iets besteld bij videogame plus voor de 360.
    Prima service .

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

    0
  2. User  avatar
    213 XP

    [quote]1 keer iets besteld bij videogame plus voor de 360.
    Prima service .

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk[/quote]
    En heb je kans op douane kosten?

    0
  3. User  avatar
    1783 XP

    Videgamesplus.ca is inderdaad niks mis mee. je betaalt 5 dollar verzendkosten. Ik had de PS Vita Cradle daar besteld.

    0
  4. User  avatar
    401 XP

    bestel regelmatig bij bij videogame plus. altijd keurig verstuurd. op de verzend verpaking zetten ze vaak op dat het een gift is met een lage waarde vanwege douane . zef nog nooit problemen gehad. echt een super site

    0
  5. User  avatar
    213 XP

    Oke dankjewel, dan ga ik daar ook eens op bestellen 😉

    0
  6. User  avatar
    2317 XP

    Play-asia is een betrouwbare en veilige site. 🙂

    0