Ik heb vandaag mijn oude psp gevonden en wou een paar spellen online gaan spelen maar blijkbaar wordt mijn internetbeveiliging niet ondersteunt dus vandaar mijn vraag: hoeverander ik het?
A.U.B stap voor stap uitleggen want ik heb er weinig verstand van
Topic: Hoe verander ik mijn internet beveiliging in WEP of WPA-PSK?
30 maart 2014om 18:33

Start typ CMD>Ipconfig /all > Kopieer de standaard gateway in je internet browser > Log in met je gegevens > Ga naar beveiliging> Daar zie je je beveiliging en kan je indien nodig aanpassen.
[quote]Start typ CMD>Ipconfig /all > Kopieer de standaard gateway in je internet browser > Log in met je gegevens > Ga naar beveiliging> Daar zie je je beveiliging en kan je indien nodig aanpassen.[/quote]
Is er misschien een youtube tutorial? Want ik snap hier bijna niks van
Welke modem heb je?
Je wirelessbeveiliging terug zetten naar WEP of WPA is zeer slecht voor de veiligheid van je hele thuis netwerk.
[quote]Is er misschien een youtube tutorial? Want ik snap hier bijna niks van[/quote]
yeszz
Uiteraard is het qua beeld een beetje anders bij jou maar de logica en stapsgewijs is het precies hetzelfde
http://www.youtube.com/watch?v=12hMlS69s2E
[quote]Je wirelessbeveiliging terug zetten naar WEP of WPA is zeer slecht voor de veiligheid van je hele thuis netwerk.[/quote]
Ik woon in een redelijk klein dorpje dus ik denk niet dat er echt iets ergs kan gebeuren maar toch bedankt voor het waarschuwen
[quote]yeszz
Uiteraard is het qua beeld een beetje anders bij jou maar de logica en stapsgewijs is het precies hetzelfde
http://www.youtube.com/watch?v=12hMlS69s2E%5B/quote%5D
Bedankt! Ik zal het morgen dan even doen