Topic: Hoe verander ik mijn internet beveiliging in WEP of WPA-PSK?

30 maart 2014om 18:33

Ik heb vandaag mijn oude psp gevonden en wou een paar spellen online gaan spelen maar blijkbaar wordt mijn internetbeveiliging niet ondersteunt dus vandaar mijn vraag: hoeverander ik het?
A.U.B stap voor stap uitleggen want ik heb er weinig verstand van

6 reacties

  1. User  avatar
    2610 XP

    Start typ CMD>Ipconfig /all > Kopieer de standaard gateway in je internet browser > Log in met je gegevens > Ga naar beveiliging> Daar zie je je beveiliging en kan je indien nodig aanpassen.

    0
  2. User  avatar
    789 XP

    [quote]Start typ CMD>Ipconfig /all > Kopieer de standaard gateway in je internet browser > Log in met je gegevens > Ga naar beveiliging> Daar zie je je beveiliging en kan je indien nodig aanpassen.[/quote]

    Is er misschien een youtube tutorial? Want ik snap hier bijna niks van

    0
  3. User  avatar
    162 XP

    Welke modem heb je?

    0
  4. User  avatar
    77 XP

    Je wirelessbeveiliging terug zetten naar WEP of WPA is zeer slecht voor de veiligheid van je hele thuis netwerk.

    0
  5. User  avatar
    2610 XP

    [quote]Is er misschien een youtube tutorial? Want ik snap hier bijna niks van[/quote]
    yeszz

    Uiteraard is het qua beeld een beetje anders bij jou maar de logica en stapsgewijs is het precies hetzelfde

    http://www.youtube.com/watch?v=12hMlS69s2E

    0
  6. User  avatar
    789 XP

    [quote]Je wirelessbeveiliging terug zetten naar WEP of WPA is zeer slecht voor de veiligheid van je hele thuis netwerk.[/quote]

    Ik woon in een redelijk klein dorpje dus ik denk niet dat er echt iets ergs kan gebeuren maar toch bedankt voor het waarschuwen

    [quote]yeszz

    Uiteraard is het qua beeld een beetje anders bij jou maar de logica en stapsgewijs is het precies hetzelfde

    http://www.youtube.com/watch?v=12hMlS69s2E%5B/quote%5D

    Bedankt! Ik zal het morgen dan even doen

    0