Ik zie vaak genoeg van dit soort tweets voorbij komen, maar dit keer ben ik er vroeg bij, misschien leuk voor iemand die in de buurt woont! 😀
[url]https://twitter.com/Ronnie1991/status/450725407432912896[/url]Topic: Losse PS4 verkoop Mediamarkt Apeldoorn
31 maart 2014om 22:26

Bij de Mediamarkt in Leeuwarden hadden ze vanmiddag nog zo’n 15 tot 20 Infamous PS4 bundels staan. 🙂
[url=https://twitter.com/Ronnie1991/status/450725407432912896]https://twitter.com/Ronnie1991/status/450725407432912896[/url]
[quote]Bij de Mediamarkt in Leeuwarden hadden ze vanmiddag nog zo’n 15 tot 20 Infamous PS4 bundels staan. :)[/quote]
Ik zet het in de titel 🙂