Topic: BF4 Boosting hulp gezocht [trophie] Ps4

01 april 2014om 20:36
[voltooid]

12 reacties

  1. User  avatar
    1793 XP

    Ik heb die trofee redelijk snel gehaald. Gewoon je er door rushen, en je hebt hem dik en dubbel verdiend met overwinning 😀

    0
  2. User  avatar
    66 XP

    [quote]Ik heb die trofee redelijk snel gehaald. Gewoon je er door rushen, en je hebt hem dik en dubbel verdiend met overwinning :D[/quote]

    alright, rushen dan maar
    moet wel eerlijk zijn, dit is niet gezond voor je K/d ratio hahah.
    van 1.18 naar 1.16 nu

    maarja, dit is geen COD
    als ik maar plat haal

    0
  3. User  avatar
    577 XP

    Even wat anders, vond het niet de moeite om een nieuw topic over te starten.

    Ik heb 2 vragen over bf4.

    1)Hoe kan ik m’n plaatje veranderen, m’n avatar zeg maar, zie iedereen met de gekste dingen?
    2)Hoe kan ik wapens customize als ik in het menu zit?

    0
  4. User  avatar
    469 XP

    [quote]Even wat anders, vond het niet de moeite om een nieuw topic over te starten.

    Ik heb 2 vragen over bf4.

    1)Hoe kan ik m’n plaatje veranderen, m’n avatar zeg maar, zie iedereen met de gekste dingen?
    2)Hoe kan ik wapens customize als ik in het menu zit?[/quote]

    1) ga naar battlelog
    2) ga op een wapen staan en druk 4kantje

    0
  5. User  avatar
    577 XP

    [quote]1) ga naar battlelog
    2) ga op een wapen staan en druk 4kantje[/quote]

    Oke kan het niet vinden in battlelog heb echt overal gekeken maar goed zal nog wel is kijken, idem dito met de wapens, vierkantje weet ik van als je in een pot zit, maar ook dat zal ik dan nog is bekijken.. Thnx

    0
  6. User  avatar
    66 XP

    [quote]Even wat anders, vond het niet de moeite om een nieuw topic over te starten.

    Ik heb 2 vragen over bf4.

    1)Hoe kan ik m’n plaatje veranderen, m’n avatar zeg maar, zie iedereen met de gekste dingen?
    2)Hoe kan ik wapens customize als ik in het menu zit?[/quote]

    goede vraag ! dit wist ik ook niet en bedankt voor het stellen want nu weet ik ook hoe dit nou moet haha

    0
  7. User  avatar
    181 XP

    [quote]Oke kan het niet vinden in battlelog heb echt overal gekeken maar goed zal nog wel is kijken, idem dito met de wapens, vierkantje weet ik van als je in een pot zit, maar ook dat zal ik dan nog is bekijken.. Thnx[/quote]

    ga naar battlelog op je pc naar soldier daarna edit, via daar ga je naar emblem en daar kan je eentje maken.
    of je kan eentje kopieren via hier [url=http://emblemsbf.com/]Emblems [/url] daar staat meer uitleg over hoe je het kan kopieren

    0
  8. User  avatar
    577 XP

    [quote]ga naar battlelog op je pc naar soldier daarna edit, via daar ga je naar emblem en daar kan je eentje maken.
    of je kan eentje kopieren via hier [url=http://emblemsbf.com/]Emblems [/url] daar staat meer uitleg over hoe je het kan kopieren[/quote]

    Top man! Zo te zien was ik toch niet de enige die het niet snapte, Beetje raar dat het op pc moet maar verklaar een hoop :p

    0
  9. User  avatar
    1793 XP

    [quote]alright, rushen dan maar
    moet wel eerlijk zijn, dit is niet gezond voor je K/d ratio hahah.
    van 1.18 naar 1.16 nu

    maarja, dit is geen COD
    als ik maar plat haal[/quote]

    Mijn K/D is nu al fucked op door de sniper te leren gebruiken 😀 ….. gisteren 3 matchen bijna geen kills en meer dodentallen. 4de match begon ik de sniper onder de knie te krijgen. Ik had een positie op het dak genomen en zo iedereen onveilig gemaakt ….. De match was in 6 minuten gedaan!!! Obliration…

    0
  10. User  avatar
    66 XP

    [quote]Mijn K/D is nu al fucked op door de sniper te leren gebruiken 😀 ….. gisteren 3 matchen bijna geen kills en meer dodentallen. 4de match begon ik de sniper onder de knie te krijgen. Ik had een positie op het dak genomen en zo iedereen onveilig gemaakt ….. De match was in 6 minuten gedaan!!! Obliration…[/quote]

    hahah ik moet echt stoppen met k/d bekijken.
    BF4 is meer objective spelen en vooral fun hebben.
    maar still… ik blijf er naar kijken.
    sniper daar ga ik noggeneens aan beginnen hahah veel te ingewikkeld

    0
  11. User  avatar
    58 XP

    [quote]Even wat anders, vond het niet de moeite om een nieuw topic over te starten.

    Ik heb 2 vragen over bf4.

    1)Hoe kan ik m’n plaatje veranderen, m’n avatar zeg maar, zie iedereen met de gekste dingen?
    2)Hoe kan ik wapens customize als ik in het menu zit?[/quote]
    Wapen customizen in t menu doe je via de ‘Test Range’ in het MP menu..Zoals ‘barracks’ bij CoD.
    Daar kan je gewoon alles aanpassen, in alle classes en meteen uit testen. Wel raar dat je moet redeployen als je na t testen weer in het aanpassingsmenu wit komen.

    De aanpassingen van de test range blijven automatisch staan en neem je dus mee als je naar de echte MP switcht

    0
  12. User  avatar
    577 XP

    [quote]Wapen customizen in t menu doe je via de ‘Test Range’ in het MP menu..Zoals ‘barracks’ bij CoD.
    Daar kan je gewoon alles aanpassen, in alle classes en meteen uit testen. Wel raar dat je moet redeployen als je na t testen weer in het aanpassingsmenu wit komen.

    De aanpassingen van de test range blijven automatisch staan en neem je dus mee als je naar de echte MP switcht[/quote]

    Aha! Beetje omslachtig als je jaren cod gewend bent maar ti’s dus te doen 🙂

    0