Topic: [TK] 32GB PSVita geheugenkaartje

03 april 2014om 20:07

Hallo,

aangezien ik bijna nooit mijn PSVita gebruik, ligt de 32GB geheugenkaartje
hier eigenlijk voor niks en kan iemand het beter gebruiken dan ik.
€50. Als je interesse hebt, kan je me een bericht sturen.

2 reacties

  1. User  avatar
    136 XP

    [quote]Hallo,

    aangezien ik bijna nooit mijn PSVita gebruik, ligt de 32GB geheugenkaartje
    hier eigenlijk voor niks en kan iemand het beter gebruiken dan ik.
    €50. Als je interesse hebt, kan je me een bericht sturen.[/quote]

    Verkoop je je vita ook?

    0
  2. User  avatar
    1043 XP

    Voor 18euro meer kan je de 64GB bestellen bij Halu , die van mij is onderweg 😀 [url]http://www.halustore.com/index.php/ps-vita/ps-vita-accessories/ps-vita-memory-card-64gb.html[/url] Gratis verzending

    0