Topic: Watch_dogs preorder uitverkocht… :(

04 april 2014om 16:53

het ziet er niet naar uit dat ik ga genieten van watch_dogs op 27 mei…

[img]https://bucharest-s05-i01-traffic.cyberghostvpn.com/go/browse.php?u=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F4WwDOxK.png&b=7[/img] ontzettend balen…

14 reacties

  1. User  avatar
    1793 XP

    [quote]het ziet er niet naar uit dat ik ga genieten van watch_dogs op 27 mei…

    [url]http://imgur.com/4WwDOxK[/url]

    ontzettend balen…[/quote]

    Er zullen wel genoeg specials zijn…
    Maar als ervaren special edition koper: het is weggesmeten geld, de game zelf telt!

    Check dit maar eens 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=gRJeV9OZfNs&feature=youtu.be

    0
  2. User  avatar
    1043 XP

    [quote]het ziet er niet naar uit dat ik ga genieten van watch_dogs op 27 mei…

    [url]http://imgur.com/4WwDOxK[/url]

    ontzettend balen…[/quote]

    Nedgame zijn alle versies nog te koop , MM En Bol moet ook zeker lukken , dit is Forum vervuiling had niet nodig geweest het topic , zeker lui om verder te zoeken dan je neus lang is ?

    0
  3. User  avatar
    1793 XP

    MCLERC

    Dat is niet waar….

    Topics zijn er voor. Ookal is het klein, het is een topic waard. Jammergenoeg zijn velen er tegen terwijl ze het wel OK vinden duizenden zelfde topics te creëren ….

    0
  4. User  avatar
    66 XP

    [quote]Nedgame zijn alle versies nog te koop , MM En Bol moet ook zeker lukken , dit is Forum vervuiling had niet nodig geweest het topic , zeker lui om verder te zoeken dan je neus lang is ?[/quote]

    ik had deze voor 55 euro. bij nedgame is die 65.
    ik wil gewoon niet te veel betalen.
    ik had ook verwacht dat misschien meerdere dit hadden gemerkt bij wehkamp.
    als dit topic niet volgens de regels is zal ik het wel verwijderen, sorry daarvoor!

    0
  5. User  avatar
    1783 XP

    Wehkamp gaat heus nog wel een 2e lading binnenkrijgen voor de release

    0
  6. User  avatar
    1043 XP

    [quote]ik had deze voor 55 euro. bij nedgame is die 65.
    ik wil gewoon niet te veel betalen.
    ik had ook verwacht dat misschien meerdere dit hadden gemerkt bij wehkamp.
    als dit topic niet volgens de regels is zal ik het wel verwijderen, sorry daarvoor![/quote]

    Zijn dit ook ook geen sp editions

    [url]http://www.gamesync.nl/watch-dogs-ps4-kopen-bestellen-pre-order-gamesync.html[/url]
    [url]https://www.all4games.nl/Categorieen/Playsation-4-Games/Watch-Dogs-Bonus-Edition-Playstation-4[/url]

    0
  7. User  avatar
    66 XP

    [quote]Zijn dit ook ook geen sp editions

    [url]http://www.gamesync.nl/watch-dogs-ps4-kopen-bestellen-pre-order-gamesync.html[/url]
    [url]https://www.all4games.nl/Categorieen/Playsation-4-Games/Watch-Dogs-Bonus-Edition-Playstation-4[/url][/quote]

    volgens mij wel.
    bedankt voor de tip trouwens, deze webshops zijn hopelijk geen oplichters want dat was recent nog in het nieuws.
    toch nog bedankt!

    0
  8. User  avatar
    1043 XP

    [quote]volgens mij wel.
    bedankt voor de tip trouwens, deze webshops zijn hopelijk geen oplichters want dat was recent nog in het nieuws.
    toch nog bedankt![/quote]

    Ik ken ze niet maar vond ze via Beslist.nl

    dus vraag het ander op het forum kan geen topic 1,2,3 vinden 🙁 , of betaal via Paypal dan ben je 100% gedekt

    0
  9. User  avatar
    632 XP

    op release dag naar de winkel gaan dan maak je nog kans op een game,
    dan maak je een goede kans

    0
  10. User  avatar
    66 XP

    [quote]op release dag naar de winkel gaan dan maak je nog kans op een game,
    dan maak je een goede kans[/quote]

    jaa, MM of SAT denk ik 🙂

    0
  11. User  avatar
    290 XP

    heb vaak genoeg bij zowel gamesync als all4games wat besteld nog nooit problemen mee gehad 🙂

    0
  12. User  avatar
    307 XP

    gamedumper.nl is ook een goede webshop nog nooit problemen mee gehad en altijd op tijd.

    0
  13. User  avatar
    833 XP

    Ga op de release naar mediamarkt dan krijg Je hem waarschijnlijk voor 49 of 55

    0
  14. User  avatar
    46 XP

    [quote]gamedumper.nl is ook een goede webshop nog nooit problemen mee gehad en altijd op tijd.[/quote]

    Ik heb ook goede ervaringen met gameduper.nl
    Watch_dogs is daar te bestellen voor 56 euro inclusief de verzend kosten.
    Goede deal dus, ze zijn ook vaak de goedkoopste site als het om het bestellen van games gaat!

    0