Hallo,
Ik speel sinds vandaag via remote play FIFA op mijn Vita! Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik daarbij moet sprinten met mijn speler?
Gr Dylan
Hallo,
Ik speel sinds vandaag via remote play FIFA op mijn Vita! Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik daarbij moet sprinten met mijn speler?
Gr Dylan
Had je al naar je controls gekeken of op google gezocht?
[url]http://www.ea.com/uk/news/fifa-14-tips-sprinting[/url]
Rechter trigger dus (R2)
[quote]Had je al naar je controls gekeken of op google gezocht?
[url]http://www.ea.com/uk/news/fifa-14-tips-sprinting[/url]
Rechter trigger dus (R2)[/quote]
DUUUUUUDDEEE WAT STAAT ER NOU. OP DE VITA.
Maar het kan niet nee
[quote]DUUUUUUDDEEE WAT STAAT ER NOU. OP DE VITA.
Maar het kan niet nee[/quote]
Is R2 op de VITA niet je touchpad aan de achterkant?
[quote]Is R2 op de VITA niet je touchpad aan de achterkant?[/quote]
Nee werkt niet. Waardeloos
[quote]Nee werkt niet. Waardeloos[/quote]
Ah sucks man :/
volgens mij als je de PS knop op de vita even in houd, kun je bekijken hoe de controls zijn op de Vita zelf, en ook aanpassen
[quote]volgens mij als je de PS knop op de vita even in houd, kun je bekijken hoe de controls zijn op de Vita zelf, en ook aanpassen[/quote]
ja klopt. Rechtsboven op het touchpad zou R2 moeten zijn, maar dat doet dus niks.
[quote]Nee werkt niet. Waardeloos[/quote]
Wat ik heb gedaan is mijn control settings in FIFA aangepast en R1 geruild met R2 zodat ik lekker kan sprinten en die lastige knop op de touchpad gebruik ik toch veel minder.