Topic: Sprinten Fifa 14

04 april 2014om 19:27

Hallo,

Ik speel sinds vandaag via remote play FIFA op mijn Vita! Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik daarbij moet sprinten met mijn speler?

Gr Dylan

8 reacties

  1. User  avatar
    1140 XP

    Had je al naar je controls gekeken of op google gezocht?

    [url]http://www.ea.com/uk/news/fifa-14-tips-sprinting[/url]

    Rechter trigger dus (R2)

    0
  2. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Had je al naar je controls gekeken of op google gezocht?

    [url]http://www.ea.com/uk/news/fifa-14-tips-sprinting[/url]

    Rechter trigger dus (R2)[/quote]

    DUUUUUUDDEEE WAT STAAT ER NOU. OP DE VITA.
    Maar het kan niet nee

    0
  3. User  avatar
    2317 XP

    [quote]DUUUUUUDDEEE WAT STAAT ER NOU. OP DE VITA.
    Maar het kan niet nee[/quote]

    Is R2 op de VITA niet je touchpad aan de achterkant?

    0
  4. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Is R2 op de VITA niet je touchpad aan de achterkant?[/quote]

    Nee werkt niet. Waardeloos

    0
  5. User  avatar
    2317 XP

    [quote]Nee werkt niet. Waardeloos[/quote]

    Ah sucks man :/

    0
  6. User  avatar
    9970 XP

    volgens mij als je de PS knop op de vita even in houd, kun je bekijken hoe de controls zijn op de Vita zelf, en ook aanpassen

    0
  7. User  avatar
    1783 XP

    [quote]volgens mij als je de PS knop op de vita even in houd, kun je bekijken hoe de controls zijn op de Vita zelf, en ook aanpassen[/quote]

    ja klopt. Rechtsboven op het touchpad zou R2 moeten zijn, maar dat doet dus niks.

    0
  8. User  avatar
    973 XP

    [quote]Nee werkt niet. Waardeloos[/quote]

    Wat ik heb gedaan is mijn control settings in FIFA aangepast en R1 geruild met R2 zodat ik lekker kan sprinten en die lastige knop op de touchpad gebruik ik toch veel minder.

    0