Topic: Live stream ervaringen

04 april 2014om 20:22

Jullie zullen vast wel is met de camera meegekeken hebben bij andere….

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal tegen zijn gekomen of mee gemaakt hebben 🙂

Ik zelf zag laatst een meisje uhhhh dingen doen zegmaar, een Japanse mevrouwtje die geen woord Engels sprak en constant in de chat probeerde te ontcijferen wat gasten allemaal gezien zouden willen hebben (te grappig!!) en één of andere (alleen in Japan uitgebrachte!?) game dat je een meneer met waaier moet aansturen door optijd op allerlei knoppen te drukken, zag er apart maar vooral saai uit.

5 reacties

  1. User  avatar
    632 XP

    het is begrijpelijk dat live stream alleen bedoeld is voor game related onderwerpen,
    en het overige betreft het aan onderwerpen zoals onzinnigheden tot onzin en om aandacht vragen, door
    over domme onderwerpen
    en 1% v/d deelnemers die het intressant weten te maken.

    0
  2. User  avatar
    66 XP

    [quote]Jullie zullen vast wel is met de camera meegekeken hebben bij andere….

    Ik ben benieuwd wat jullie allemaal tegen zijn gekomen of mee gemaakt hebben 🙂

    Ik zelf zag laatst een meisje uhhhh dingen doen zegmaar, een Japanse mevrouwtje die geen woord Engels sprak en constant in de chat probeerde te ontcijferen wat gasten allemaal gezien zouden willen hebben (te grappig!!) en één of andere (alleen in Japan uitgebrachte!?) game dat je een meneer met waaier moet aansturen door optijd op allerlei knoppen te drukken, zag er apart maar vooral saai uit.[/quote]

    [url]http://www.reddit.com/r/ThePlayroom[/url] (18+)

    0
  3. User  avatar
    212 XP

    ik weet nog niet eens hoe je met andere mee moet kijken ROFL

    0
  4. User  avatar
    577 XP

    [quote][url]http://www.reddit.com/r/ThePlayroom[/url] (18+)[/quote]

    Wtf haha!

    [quote]ik weet nog niet eens hoe je met andere mee moet kijken ROFL[/quote]

    Staat in ne homescreen ergens, heet live huppelepup ofzo :p vooral leuk als je niet helemaal nuchter bent, of als je twijfelt om een game te kopen, want je kan gewoon meekijken met mensen die dat spel al spelen 🙂

    Trouwens psx.. Volgens mij is jullie zomertijd een uur de verkeerde kant op gegaan!? 🙂

    0
  5. User  avatar
    212 XP

    [QUOTE]Staat in ne homescreen ergens, heet live huppelepup ofzo[/quote]

    ja joh fijne beschrijving 😛

    0