Topic: [TK] INfamous SECOND SON SPECIAL EDITION MET MUTS

04 april 2014om 22:56

Mag weg voor 45 euro zit de muts bij die word gedragen in de game X

9 reacties

  1. User  avatar
    1793 XP

    Zet hem op 2dehands of dergelijke. Voor nl marktplaats … En je hebt hem gegarandeerd verkocht

    0
  2. User  avatar
    316 XP

    Nog niks staat er al tydje

    0
  3. User  avatar
    734 XP

    Voor deze prijs verkoop je hem niet.

    Nadeel is dat iedereen deze game heeft gekocht.
    En nu wil iedereen er van af.

    0
  4. User  avatar
    379 XP

    daarom bewaar ik mijn games ook altijd.
    staat wel leuk bij de collectie 🙂

    0
  5. User  avatar
    316 XP

    Voor 40 euro is een mooi prijsje hóór

    0
  6. User  avatar
    2317 XP

    [quote]Voor 40 euro is een mooi prijsje hóór[/quote]

    Helemaal mee eens gozer, 40/45 is meer dan redelijk, wilde ff laten weten dat er mensen zijn die het zeker wel zouden kopen (Ik ook als ik al een PS4 had en niet zat na te denken of ik misschien die collectors edition neem, eenmaal ik een PS4 heb.)

    0
  7. User  avatar
    316 XP

    [quote]Helemaal mee eens gozer, 40/45 is meer dan redelijk, wilde ff laten weten dat er mensen zijn die het zeker wel zouden kopen (Ik ook als ik al een PS4 had en niet zat na te denken of ik misschien die collectors edition neem, eenmaal ik een PS4 heb.)[/quote]

    Dankjewel ,!

    0
  8. User  avatar
    544 XP

    Als je het lastig vind om te verkopen raad ik je aan om het Tweakers.net forum te proberen. Ik verkoop vaker mijn games daar, zelfs vaker dan via marktplaats. Het is erg makkelijk gedaan met product ID’s en beoordelingen.
    Hier via psx-sense zou ik het al helemaal niet proberen aangezien 99% alleen bekijkt en niet reageert, de overige 1% die wel reageert zegt dat het te duur is en je het nooit gaat verkopen.

    Accountje aanmaken en je game online gooien [url]http://tweakers.net/aanbod/nieuw/[/url]

    Succes! Ik vind de prijs van €40 meer dan redelijk aangezien dit een Special Edition is. Al had je een losse game, dan nog vond ik €40 een aardige prijs voor een game die nog net geen 3 weken uit is. Ik heb de game echter al 🙂

    0
  9. User  avatar
    543 XP

    @Senor el Tigre: Ik heb hier toch al een stuk of 6 games verkocht, dus als de prijs juist is dan kan het best wel.

    0