Topic: Gratis pakjes fifa 14

06 april 2014om 10:50

Er zouden wat problemen te zijn geweest met de transfermarkt op fifa 14,

daardoor krijgt iedereen nu 2 gratis gouden pakjes, allemaal spelers en allemaal zeldzaam. ik geloof dat het de 25k pakjes zijn..

jammer genoeg kan je niet de spelers die je krijgt verkopen, maar toch, gratis pakjes zijn nooit verkeerd. Ik weet niet hoe lang je ze nog kunt krijgen dus als je nog niet je fut hebt geopend, schiet op 🙂

p.s. het kan trouwens zijn dat je er 4 krijgt, ik had er namelijk ook 4 en een vriend van me ook. maar je hoort er eigenlijk 2 te krijgen.

op het moment kan je fut niet eens in, nog 4 uur en 10 minuten, dan zijn de servers er weer, reken dus maar op wat meer pakjes haha

8 reacties

  1. User  avatar
    357 XP

    Haha, ze mogen van mij eerst wel even de transfer market fixen. Je kan niet eens normaal zoeken op de goedkoopste prijs.

    0
  2. User  avatar
    657 XP

    Ja dat is ook de reden dat ze de pakjes geven, omdat de transfermarkt niet werkt. Heb m net geprobeerd en werkt nog steeds even slecht, dus weet niet of ze iets hebben gefixt.

    0
  3. User  avatar
    247 XP

    Transfermarkt is inderdaad wel gruwelijk hinderlijk. Die gratis pakketten vind ik trouwens ook maar niks, in normale pakjes krijg ik altijd dikke stront, en in die gratis niet verkoopbare packs krijg ik altijd heerlijke spelers..

    0
  4. User  avatar
    30 XP

    ze hebben t probleem gevonden en eind volgende week word het geupdate volgens het fifa forum.(eindelijk)

    0
  5. User  avatar
    657 XP

    [quote]ze hebben t probleem gevonden en eind volgende week word het geupdate volgens het fifa forum.(eindelijk)[/quote]

    Ik hoop het maar, het staat mijn trading erg in de weg

    0
  6. User  avatar
    1783 XP

    Dat hele FUT legt er alleen maar uit. Drama

    0
  7. User  avatar
    77 XP

    het is idd vreselijk, heb het wel een beetje gehad ondertussen 😛

    ben ik de enige die uit fut wordt geickt nadat je de titel pakt in een divisie?

    alle wedstrijden lopen goed maar zodra het een wedstrijd is voor de titel, en je wint die.. zodra hij klaar is en je wilt terug naar fut kickt hij je en zegt hij dat jij verlaten hebt..

    heeft me nu al 7 keer de titel gekost.. gisteren 2 keer in 1 dag, oke je hebt de promotie maar het is best hinderlijk en heeft me al best wat muntjes gekost, en 2 of 3 van die pakjes die je krijgt voor de titel.

    0
  8. User  avatar
    1042 XP

    kom maar op met wéér extra packs!

    0