Topic: Pokemon X en Y shiny

08 april 2014om 11:28

Whats up guys,

Ik heb een shiny Heracross voor de geïnterreseerde. Als je wilt ruilen reageer!

11 reacties

  1. User  avatar
    208 XP

    Why the fuck op een playstation forum? Ga ergens anders lekker pokémon spelen

    0
  2. User  avatar
    2442 XP

    [quote]Why the fuck op een playstation forum? Ga ergens anders lekker pokémon spelen[/quote]

    Dude het is een off topic topic.. Je mag erin plaatsen wat je wil. Spelen hier wel meer mensen Pokémon. Als jou het niet interesseert reageer dan niet of ga op een ander forum trollen.

    0
  3. User  avatar
    76 XP

    Geen antwoord op je aanbod maar is deze pokemon het kopen waard ? 😀

    0
  4. User  avatar
    247 XP

    Als van oudsher Pokémon verslaafde baal ik echt vies dat Nintendo de normale DS niet meer support. Zou dit spel graag óók uit willen spelen..

    0
  5. User  avatar
    26 XP

    Zeker een aanrader. Zoveel beter geworden.
    (robert, het ruilen waard)

    0
  6. User  avatar
    890 XP

    Kwam Pokemon maar op de PS.. Kan ik weer oude tijden herleven.

    0
  7. User  avatar
    2317 XP

    X en Y is echt een leuke game 😀 Misschien wel een beetje de vernieuwing die de serie ff nodig had.

    0
  8. User  avatar
    26 XP

    Als ie op de ps kwam eh. wauw. alle regio’s etc.
    Het is zeker een vernieuwing, maar 1 minpunt (maar echt ook 1je) de standaard storyline.

    0
  9. User  avatar
    2317 XP

    [quote]Als ie op de ps kwam eh. wauw. alle regio’s etc.
    Het is zeker een vernieuwing, maar 1 minpunt (maar echt ook 1je) de standaard storyline.[/quote]

    Mee eens daar mogen ze wel eens iets aan veranderen ook al vond ik wel dat de villains een iets beter verhaal hadden dan normaal.

    0
  10. User  avatar
    26 XP

    Ja dat wel. Heb jij miss intresse in mijn vrouwelijke shiny heracross?

    0
  11. User  avatar
    2317 XP

    [quote]Ja dat wel. Heb jij miss intresse in mijn vrouwelijke shiny heracross?[/quote]

    Nee hoor sorry, ik denk dat je beter af bent op een pokémon forum? Denk dat er daar wat meer mensen zijn die traden.

    0