Topic: [TK] 9 simpsons seizoenen.

09 april 2014om 16:54

Heb de volgende seizoenen te koop:

2,3,7,8,910,11(collectors edition)12,13

Alleen als bundel te koop.
Doe een goed bod en ze zijn van jou.

[img]http://i1374.photobucket.com/albums/ag422/recsto/50c05801e99139ef684cc6dff0a38ee0_zps4962f38b.jpg[/img]

7 reacties

  1. User  avatar
    576 XP

    Simpsons is altijd leuk om naar te kijken, maar jammer dat je een paar seizoenen mist voor de echte verzamelaar.
    Die had flink wat geld voor dit geboden.

    0
  2. User  avatar
    469 XP

    [quote]Simpsons is altijd leuk om naar te kijken, maar jammer dat je een paar seizoenen mist voor de echte verzamelaar.
    Die had flink wat geld voor dit geboden.[/quote]

    Wil er ook niet de hoofdprijs voor. Zolang ik ze maar kwijt ben.

    0
  3. User  avatar
    212 XP

    zonder nl ondertiteling zkr ?

    0
  4. User  avatar
    469 XP

    [quote]zonder nl ondertiteling zkr ?[/quote]

    Nee met. Heb je intresse?

    0
  5. User  avatar
    150 XP

    Gesloten.

    [url=psx-sense.nl/forum/showthread.php?142-Regels-voor-dit-forum]Link[/url]
    Quote: Het door u aangeboden artikel is PlayStation gerelateerd.

    0
  6. User  avatar
    150 XP

    Edit: thread terug geplaatst.

    0
  7. Connection's avatar

    Ik heb ze ook, maar ik zal ze voor geen goud weggeven. Simpsons was echt mijn jeugd.

    0