Heb de volgende seizoenen te koop:
2,3,7,8,910,11(collectors edition)12,13
Alleen als bundel te koop.
Doe een goed bod en ze zijn van jou.
Heb de volgende seizoenen te koop:
2,3,7,8,910,11(collectors edition)12,13
Alleen als bundel te koop.
Doe een goed bod en ze zijn van jou.
Simpsons is altijd leuk om naar te kijken, maar jammer dat je een paar seizoenen mist voor de echte verzamelaar.
Die had flink wat geld voor dit geboden.
[quote]Simpsons is altijd leuk om naar te kijken, maar jammer dat je een paar seizoenen mist voor de echte verzamelaar.
Die had flink wat geld voor dit geboden.[/quote]
Wil er ook niet de hoofdprijs voor. Zolang ik ze maar kwijt ben.
zonder nl ondertiteling zkr ?
[quote]zonder nl ondertiteling zkr ?[/quote]
Nee met. Heb je intresse?
Gesloten.
[url=psx-sense.nl/forum/showthread.php?142-Regels-voor-dit-forum]Link[/url]
Quote: Het door u aangeboden artikel is PlayStation gerelateerd.
Edit: thread terug geplaatst.
Ik heb ze ook, maar ik zal ze voor geen goud weggeven. Simpsons was echt mijn jeugd.