Topic: [TK/TR] PS4 Fifa 14 en Killzone Shadowfall

10 april 2014om 11:58

Beide discs en doosje in perfecte conditie!

Fifa 14: 40 incl.
Killzone: 35 incl.

Evt. ruilen tegen BF4, Madden 25, Rayman Legends of Diablo

14 reacties

  1. User  avatar
    469 XP

    30 voor fifa 14 geboden

    0
  2. User  avatar
    734 XP

    u heeft een pm!

    0
  3. User  avatar
    85 XP

    [QUOTE]30 voor fifa 14 geboden[/quote]

    Bedankt voor je bod, voor 35 incl. hebben we een deal.

    0
  4. User  avatar
    789 XP

    Ik wil wel battlefield met je ruilen tegen fifa maar ik woon in venlo en ik doe niet aan ruilen per post dus als je in de buurt woonr kunnen we wel ruilen

    0
  5. User  avatar
    85 XP

    Phinal ik woon in Utrecht en kom niet in de buurt bij Venlo. Post is dus de enige optie. Ik ven evt wel bereid om FIFA eerder te sturen en dat jij BF stuurt als je mijn game binnen hebt.

    0
  6. User  avatar
    973 XP

    KZ ruilen tegen NFS Rivals?

    0
  7. User  avatar
    789 XP

    [quote]Phinal ik woon in Utrecht en kom niet in de buurt bij Venlo. Post is dus de enige optie. Ik ven evt wel bereid om FIFA eerder te sturen en dat jij BF stuurt als je mijn game binnen hebt.[/quote]

    Sorry maar aangezien ik ieder moment kan gaan verhuizen gaat dat niet maar… Succes

    0
  8. User  avatar
    85 XP

    [QUOTE]KZ ruilen tegen NFS Rivals?[/quote]

    Hou ik ff in gedachte.. is niet echt mijn game.

    [QUOTE]Sorry maar aangezien ik ieder moment kan gaan verhuizen gaat dat niet maar… Succes
    [/quote]

    Ok jammer dan

    0
  9. User  avatar
    21 XP

    Heb BF 4 wel in ruil voor Fifa .. Zie alleen dat je nog niet op de trusted lijst staat.
    Als het geen probleem vindt deze eerder op te sturen dan zeg je t maar.

    0
  10. User  avatar
    85 XP

    [quote]Heb BF 4 wel in ruil voor Fifa .. Zie alleen dat je nog niet op de trusted lijst staat.
    Als het geen probleem vindt deze eerder op te sturen dan zeg je t maar.[/quote]

    klopt ik heb op dit forum nog niet veel deal gedaan. Op de xboxworld forums heb ik meer dit soort dingen gedaan. Ik vind het wel zo netjes om de games tegelijk op te sturen. Ik heb overigens ook al contact met iemand die MGS wil inruilen maar ik heb liever BF dus ik ga eerst ff checken of hij dit geen bezwaar vind.

    0
  11. User  avatar
    21 XP

    [quote]klopt ik heb op dit forum nog niet veel deal gedaan. Op de xboxworld forums heb ik meer dit soort dingen gedaan. Ik vind het wel zo netjes om de games tegelijk op te sturen. Ik heb overigens ook al contact met iemand die MGS wil inruilen maar ik heb liever BF dus ik ga eerst ff checken of hij dit geen bezwaar vind.[/quote]

    OK dan sturen we beide tegelijk op. Laat maar even in pm weten of je er met die andere persoon uit komt.

    0
  12. User  avatar
    85 XP

    FIFA is inmiddels geruild. Dus alleen killzone is nog beschikbaar.

    0
  13. User  avatar
    78 XP

    U heeft een PM!

    0
  14. User  avatar
    85 XP

    [QUOTE]KZ ruilen tegen NFS Rivals? [/quote]

    Hey man ik heb besloten dat ik kz wel wil ruilen tegen nfs rivals. Als jij nog interesse hebt tenminste!?!?

    0