Topic: Hulp nodig bij uw ps4? PM mij!

12 april 2014om 19:16

Ik ben sinds kort echt bezig op deze site en vind het helemaal geweldig! Als jullie vragen hebben kan ik die altijd beantwoorden en ik hoop dat jullie dat waarderen! Allemaal alvast bedankt.

16 reacties

  1. User  avatar
    833 XP

    Mijn l2 piept.
    Waarschijnlijk zit die veertje niet goed.
    Ik irriteer me er wel aan, zou ik hem terug kunnen sturen?

    0
  2. User  avatar
    491 XP

    Haha.. mooi he!

    Wat lust mijn PS4 allemaal?

    0
  3. User  avatar
    78 XP

    [quote]Mijn l2 piept.
    Waarschijnlijk zit die veertje niet goed.
    Ik irriteer me er wel aan, zou ik hem terug kunnen sturen?[/quote]

    Je moet maandag even bellen naar de playstation service line
    NL:0495 574 817

    [quote]Haha.. mooi he!

    Wat lust mijn PS4 allemaal?[/quote]

    Hij lust voornamelijk Blue-ray disks. voed m er goed mee. Niet te veel want dan raakt ie vol 😉

    0
  4. User  avatar
    469 XP

    Mijn ps4 voelde nog al koud aan dus heb ik hem in de magnetron gedaan maar nu werkt hij niet meer hoe kan dat?

    0
  5. User  avatar
    290 XP

    [quote]Mijn ps4 voelde nog al koud aan dus heb ik hem in de magnetron gedaan maar nu werkt hij niet meer hoe kan dat?[/quote]

    zit de stekker erin?

    0
  6. GoldenBird's avatar

    Ik denk niet dat dit veel nut gaat hebben aangezien mensen met een probleem gewoon contact opnemen met Sony :p.

    0
  7. User  avatar
    1140 XP

    Of een apart topic maken hier op het forum voor ze dat doen.

    0
  8. User  avatar
    469 XP

    [quote]zit de stekker erin?[/quote]

    wat is een stekker?

    0
  9. User  avatar
    78 XP

    [quote]Mijn ps4 voelde nog al koud aan dus heb ik hem in de magnetron gedaan maar nu werkt hij niet meer hoe kan dat?[/quote]

    Ik denk dat jij je ps4 in de prullenbak kunt gooien en gewoon weer 12 weken moet wachten op een hele nieuwe!

    [quote]Ik denk niet dat dit veel nut gaat hebben aangezien mensen met een probleem gewoon contact opnemen met Sony :p.[/quote]

    Sony is een beetje traag met het reageren. Ik heb namelijk zelf ook problemen gehad en moest ze mooi zelf oplossen.

    0
  10. GoldenBird's avatar

    [quote]Ik denk dat jij je ps4 in de prullenbak kunt gooien en gewoon weer 12 weken moet wachten op een hele nieuwe!

    Sony is een beetje traag met het reageren. Ik heb namelijk zelf ook problemen gehad en moest ze mooi zelf oplossen.[/quote]
    Lol? Je belt sony en ze geven antwoord… Wat is daar traag aan?

    0
  11. User  avatar
    78 XP

    [quote]Lol? Je belt sony en ze geven antwoord… Wat is daar traag aan?[/quote]
    ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor!

    0
  12. GoldenBird's avatar

    [quote]ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor![/quote]
    Maar wat heeft dat met dit topic te maken? Ksnap je niet helemaal 😛

    0
  13. User  avatar
    1053 XP

    [quote]ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor![/quote]

    Ik heb anders geen problemen gehad.
    Gebeld en na 5 min. Iemand aan de lijn.
    geholpen binnen 15:)

    0
  14. User  avatar
    544 XP

    [quote]ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor![/quote]

    Hoe wil jij dan iemand helpen waar de psn card niet werkt :p enige wat jij kan zeggen is: heb je de code wel juist ingevuld, zo ja neem contact op met Sony lol

    0
  15. User  avatar
    1100 XP

    Wat een onzin topic,als je problemen hebt bel je sony,dan heb je nieuwe ps4 of controller binnen een week (max 2 weken)

    0
  16. User  avatar
    1042 XP

    Denk dat iedereen hier verstandig genoeg is om zijn problemen zelf aan te geven op het forum.
    Een appart topic waar je al je problemen kunt melden is alleen maar omslachtiger.
    Verder is het mooi dat je het naar je zin hebt op psx-sense

    0