Ik ben sinds kort echt bezig op deze site en vind het helemaal geweldig! Als jullie vragen hebben kan ik die altijd beantwoorden en ik hoop dat jullie dat waarderen! Allemaal alvast bedankt.
Topic: Hulp nodig bij uw ps4? PM mij!
12 april 2014om 19:16

Mijn l2 piept.
Waarschijnlijk zit die veertje niet goed.
Ik irriteer me er wel aan, zou ik hem terug kunnen sturen?
Haha.. mooi he!
Wat lust mijn PS4 allemaal?
[quote]Mijn l2 piept.
Waarschijnlijk zit die veertje niet goed.
Ik irriteer me er wel aan, zou ik hem terug kunnen sturen?[/quote]
Je moet maandag even bellen naar de playstation service line
NL:0495 574 817
[quote]Haha.. mooi he!
Wat lust mijn PS4 allemaal?[/quote]
Hij lust voornamelijk Blue-ray disks. voed m er goed mee. Niet te veel want dan raakt ie vol 😉
Mijn ps4 voelde nog al koud aan dus heb ik hem in de magnetron gedaan maar nu werkt hij niet meer hoe kan dat?
[quote]Mijn ps4 voelde nog al koud aan dus heb ik hem in de magnetron gedaan maar nu werkt hij niet meer hoe kan dat?[/quote]
zit de stekker erin?
Ik denk niet dat dit veel nut gaat hebben aangezien mensen met een probleem gewoon contact opnemen met Sony :p.
Of een apart topic maken hier op het forum voor ze dat doen.
[quote]zit de stekker erin?[/quote]
wat is een stekker?
[quote]Mijn ps4 voelde nog al koud aan dus heb ik hem in de magnetron gedaan maar nu werkt hij niet meer hoe kan dat?[/quote]
Ik denk dat jij je ps4 in de prullenbak kunt gooien en gewoon weer 12 weken moet wachten op een hele nieuwe!
[quote]Ik denk niet dat dit veel nut gaat hebben aangezien mensen met een probleem gewoon contact opnemen met Sony :p.[/quote]
Sony is een beetje traag met het reageren. Ik heb namelijk zelf ook problemen gehad en moest ze mooi zelf oplossen.
[quote]Ik denk dat jij je ps4 in de prullenbak kunt gooien en gewoon weer 12 weken moet wachten op een hele nieuwe!
Sony is een beetje traag met het reageren. Ik heb namelijk zelf ook problemen gehad en moest ze mooi zelf oplossen.[/quote]
Lol? Je belt sony en ze geven antwoord… Wat is daar traag aan?
[quote]Lol? Je belt sony en ze geven antwoord… Wat is daar traag aan?[/quote]
ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor!
[quote]ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor![/quote]
Maar wat heeft dat met dit topic te maken? Ksnap je niet helemaal 😛
[quote]ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor![/quote]
Ik heb anders geen problemen gehad.
Gebeld en na 5 min. Iemand aan de lijn.
geholpen binnen 15:)
[quote]ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor![/quote]
Hoe wil jij dan iemand helpen waar de psn card niet werkt :p enige wat jij kan zeggen is: heb je de code wel juist ingevuld, zo ja neem contact op met Sony lol
Wat een onzin topic,als je problemen hebt bel je sony,dan heb je nieuwe ps4 of controller binnen een week (max 2 weken)
Denk dat iedereen hier verstandig genoeg is om zijn problemen zelf aan te geven op het forum.
Een appart topic waar je al je problemen kunt melden is alleen maar omslachtiger.
Verder is het mooi dat je het naar je zin hebt op psx-sense