Topic: Tomb raider MP trophies boosting

13 april 2014om 19:12

hallo beste mensen van psx-sense,

ik heb vandaag maar eens de MP van tomb raider opgestart en kwam er al snel achter dat als je alle MP trophies wilt hebben dat dat ontzettend veel tijd kan gaan kosten.
ik had het idee om met ongeveer 4-6 een besloten match te doen en zo afspreken dat iedereen om zijn beurt zijn trophie kan halen.
ikzelf moet er nog een paar maar ik wil graag andere spelers een handje helpen die met het zelfde probleem zitten.

stuur maar een PM met je psn ID als je geintreseerd bent!

25 reacties

  1. GoldenBird's avatar

    Ik heb zeker interesse :p. Maar dat had je al gelezen denk ik.

    0
  2. User  avatar
    324 XP

    Ik ook!!!

    0
  3. User  avatar
    1140 XP

    Ik ook, add me maar!

    En rusty, jij dacht dat JIJ slecht was hahaha ik ben echt een ramp

    0
  4. User  avatar
    20 XP

    ik doe ook mee

    0
  5. User  avatar
    1140 XP

    hoe de fuck krijgen jullie mij zo snel dood, ik sta 20 seconden te schieten en niemand sterft, vaag, hebben jullie zwaardere wapens ofzo

    0
  6. Connection's avatar

    [quote]hoe de fuck krijgen jullie mij zo snel dood, ik sta 20 seconden te schieten en niemand sterft, vaag, hebben jullie zwaardere wapens ofzo[/quote]
    Haha ik heb ook is met GoldenBird gespeeld. Hij is gewoon pro en addicted to Lara xD

    0
  7. User  avatar
    352 XP

    Ik ben een drama met shooters, maar zou graag een keer mee doen!

    0
  8. User  avatar
    134 XP

    Noobs 😛

    0
  9. User  avatar
    1140 XP

    Klopt.

    0
  10. GoldenBird's avatar

    Ik heb even iedereen toegevoegd aan de groepschat 🙂 @PS4.

    0
  11. User  avatar
    352 XP

    haha allemaal omdebeurt de trophy, lijkt me een goed plan. Zal ik beginnen met level 55 te worden hehe (of 60 oid)

    0
  12. User  avatar
    1140 XP

    0/37 Vrienden online, ongelooflijk zeg :p iemand die mij wil helpen naar LVL5 te boosten?

    0
  13. User  avatar
    352 XP

    Jawel, maar vanavond ben ik pas weer online! :p

    0
  14. User  avatar
    1140 XP

    Ik vind de camera bij het rennen trouwens heel erg kut en het feit dat je knoppen niet kan aanpassen, ik wil rennen met L3.

    0
  15. GoldenBird's avatar

    [quote]Ik vind de camera bij het rennen trouwens heel erg kut en het feit dat je knoppen niet kan aanpassen, ik wil rennen met L3.[/quote]

    Haha ja had ik in het begin ook. Maar daar wen je wel aan.

    0
  16. Connection's avatar

    Leuk! Ik zal ook wel een keertje meedoen.

    0
  17. GoldenBird's avatar

    [quote]Leuk! Ik zal ook wel een keertje meedoen.[/quote]
    Haha dat wordt spannend 🙂

    0
  18. User  avatar
    66 XP

    ik ben blij dat er belangstelling is en we gaan zeker iedereen helpen in de MP met boosten.
    ik ben wel helaas deze laatste maand nogal bezig met school ivm met examens die 12 mei beginnen en 19 mei eindigen maar ik zal mn best doen om vooral s’avonds na 20:30 beschikbaar te zijn.

    edit : vergeet niet om iedereen te adden, mijn psn ID = Rusty_Ring_Donut

    0
  19. User  avatar
    1140 XP

    GoldenBird je zit op een irritant goed niveau :p of ik ben bizar slecht dat kan ook nog.

    0
  20. GoldenBird's avatar

    [quote]GoldenBird je zit op een irritant goed niveau :p of ik ben bizar slecht dat kan ook nog.[/quote]
    Bizar slecht ben je niet, ik heb mensen gezien die niet eens wisten wat ze moesten doen als er iemand voor hun neus kwam springen.

    0
  21. User  avatar
    66 XP

    [quote]Bizar slecht ben je niet, ik heb mensen gezien die niet eens wisten wat ze moesten doen als er iemand voor hun neus kwam springen.[/quote]

    deze MP is toch behoorlijk waardeloos en wordt niet echt serieus genomen door de gamers.
    als je super lang XP farmt begrijp je deze verwarrende MP steeds beter xD

    0
  22. GoldenBird's avatar

    [quote]deze MP is toch behoorlijk waardeloos en wordt niet echt serieus genomen door de gamers.
    als je super lang XP farmt begrijp je deze verwarrende MP steeds beter xD[/quote]
    Ik vind het best een vermakelijke multiplayer hoor :p. Als je wilt kunnen we straks weer verder xD.

    0
  23. User  avatar
    1140 XP

    Welke games heb je nog meer om multiplayer mee te spelen? Ik heb heir nog Battlefield 4 en Killzone liggen.

    0
  24. User  avatar
    66 XP

    [quote]Ik vind het best een vermakelijke multiplayer hoor :p. Als je wilt kunnen we straks weer verder xD.[/quote]

    helaas, school eist zijn tol weer eens van mijn vrije tijd…
    morgen ben ik weer online

    0
  25. GoldenBird's avatar

    [quote]helaas, school eist zijn t.ol weer eens van mijn vrije tijd…
    morgen ben ik weer online[/quote]

    Isgoed 🙂 Tot zo

    0