Hallo Ik heb laatst killzone uitgespeeld en aangezien ik er verder niks meer mee doe, mag deze weg voor 32 euro incl verzending je mag ook langs komen mits je in de buurt woont van Drachten.
Topic: Te Koop Killzone: schadow falls 32 euro incl verzenden
14 april 2014om 13:31

U heeft een PM!