Forum

Topic: Battlefield 4 Death Shield (Onverwoestbaar Schild Bug)

Anoniem's avatar

Wat een gebroken game is dit haha

In Battlefield 4 is een bug ontdekt waardoor er een onzichtbaar, onverwoestbaar schild in de spelwereld verschijnt. Als een speler is neergeschoten, blijft zijn hitbox overeind staan. Andere spelers kunnen zich daar weer achter verschansen, waardoor ze geen schade kunnen oplopen.

Bron: http://tweakers.net/nieuws/95387/battlefield-4-bevat-death-shield-bug.html

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Goed spel.

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Diep triest.

  3. Mechromancer's avatar

    Bugsfield 4 😛

  4. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Had deze nog niet gemerkt, maar dit is wel erg slecht.

    Ik hoop dat DICE ooit weer eens zelfstandig gaat zijn of naar een andere uitgever gaat die ze meer tijd geeft, want het is een goede studio. Lijkt wel alsof Battlefield 4 een oude auto is. Elke keer gaat er wel wat anders stuk… Zo zonde.

  5. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    De reden om een PS4 in huis te halen is voor mij BF4, maar ik ga twijfelen zo..

    Elke keer is er wat. Het spel is inmiddels al vanaf Oktober/november (?) uit..

  6. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    De reden om een PS4 in huis te halen is voor mij BF4, maar ik ga twijvelen zo..

    Elke keer is er wat. Het spel is inmiddels al vanaf Oktober/november (?) uit..

    Twijfelen.

    Maar voor Battlefield 4 hoef je het niet te doen, speel dat spel niet eens meer om dat mijn savegame steeds corrupt ging, en zo kan ik nog wel ontelbare andere redenen noemen, neem lekker Killzone en Infamous 🙂

  7. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    De reden om een PS4 in huis te halen is voor mij BF4, maar ik ga twijvelen zo..

    Elke keer is er wat. Het spel is inmiddels al vanaf Oktober/november (?) uit..

    Ik heb er zelf plezier van, enige is soms rubberbanding maarja ff nieuwe pot en je bent er vanaf. Maar als ik morgen trials op de mat heb zal ik bf ongetwijfeld minder spelen, is meer dat het 1 vd weinige games zijn in m’n kast nu.

  8. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Killzone: Shadow Fall is echt de betere multiplayer en de meest stabiele is Call of Duty: Ghosts.

    Echter zijn er nog genoeg games om aan te schaffen voor de PS4, zoals inFAMOUS: Second Son.

    De reden om een PS4 in huis te halen is voor mij BF4, maar ik ga twijvelen zo..

    Elke keer is er wat. Het spel is inmiddels al vanaf Oktober/november (?) uit..

  9. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Killzone is niet mijn game, heb deel 2 en 3 gespeeld, maar vond het niet zo leuk. Zag er goed uit daar niet van 😉

    en Infamous gaat er zeker aankomen! 2 weken geleden deel 1 en 2 aangeschaft en uitgespeeld,lekkere spellen!

    En ja, CoD.. ben er eerlijk gezegd op uitgekeken 😉 Heb genoeg CoD gespeeld op de PS3, ik wacht liever even op Sledgehammer games wat hun gaan doen met de CoD serie.

    Ik heb er zelf plezier van, enige is soms rubberbanding maarja ff nieuwe pot en je bent er vanaf. Maar als ik morgen trials op de mat heb zal ik bf ongetwijfeld minder spelen, is meer dat het 1 vd weinige games zijn in m’n kast nu.

    En het gekke is, ik speel regenmatig nog Battlefied 3 op de PS3, en hier wordt ik al ongeduldig omdat de game vast loopt in de mulitplayer.

    Twijfelen.

    Maar voor Battlefield 4 hoef je het niet te doen, speel dat spel niet eens meer om dat mijn savegame steeds corrupt ging, en zo kan ik nog wel ontelbare andere redenen noemen, neem lekker Killzone en Infamous 🙂

    Lol, twijfelen is het inderdaad.

    Ja, zo zonde. Ik was ook van plan om de Premium aan te schaffen, maar ben bang dat ik dat sowieso laat schieten.

  10. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Zucht… sinds naval strike beschikbaar is kan het spel al vastlopen in het startscherm. Mooi hoor die brandende boot op de achtergrond maar zie liever het menu