Topic: nieuwe games?

14 april 2014om 17:19

Ik ben al een tijdje op zoek naar oldtime games zoals prince of persia. Hebben jullie nog games die jullie graag terug willen zien? Hier was ik wel benieuwd naar.

26 reacties

  1. User  avatar
    1140 XP

    HD Remake van Tony Hawk’s Pro Skater 4 door Activision O2 zou ik heel graag zien, niet dat dat ooit gaat gebeuren maar toch het blijft een leuke gedachte.

    0
  2. User  avatar
    192 XP

    Canis Canem Edit (Bully)
    Second Sight
    Syphon Filter

    Zou ik wel graag terug willen zien, maar ja die tweede zou het wel nooit worden.

    0
  3. User  avatar
    78 XP

    Ik zou trouwens ook wel een nieuwe tekken willen hebben voor de ps4

    0
  4. User  avatar
    66 XP

    Nieuwe Need for Speed Underground.

    0
  5. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Canis Canem Edit (Bully)
    Second Sight
    Syphon Filter

    Zou ik wel graag terug willen zien, maar ja die tweede zou het wel nooit worden.[/quote]

    Syphon Filter zou awesome zijn, dan wel de ps1 versies zeg maar want de allerlaatste Syphon Filter was nou niet bepaald een succes.

    [quote]Nieuwe Need for Speed Underground.[/quote]

    Ja, die zou ik ook wel graag willen… de NFS games van tegenwoordig doen het niet echt voor me.

    Zelf zou ik ook graag een Zone of the Enders 3 zien, i.p.v. weer een MGS… maar we weten allemaal hoe moeilijk het is voor Kojima om die franchise eens met rust te laten.

    Ook een SSX Tricky 2 zou ik graag zien, de vorige SSX was wel leuk maar ik miste de splitscreen optie toch wel heel erg… en ook het over de top Tricky gedeelte ontbrak, het was wel over de top, maar niet zoals het op de ps2 was toentertijd.

    En puur voor de lol ervan, Crazy Taxi…wel in een heel vernieuwd jasje natuurlijk.

    0
  6. User  avatar
    290 XP

    een mooie hd remake van vice city zou top zijn
    final fantasy 12 zou ook wel nice zijn.
    daarnaast zou ik bully nog wel een 4e keer kopen ook heb hem al een keer gekocht op ps2, wii en op steam xD)
    en ik zluit mij erbij aan dat ik de oude need for speed spellen een stuk beter vond dan wat er nu is.

    0
  7. User  avatar
    78 XP

    Ik zie dat deze topic wel word geaccepteerd 🙂

    0
  8. User  avatar
    47 XP

    vagrant story

    0
  9. Mechromancer's avatar

    Canis Canem Edit (Bully)

    Evil dead

    0
  10. User  avatar
    20 XP

    def jam fighting for new york. er komt trouwens een nieuwe tony hawk voor de next-gen

    0
  11. User  avatar
    66 XP

    ik zou een nieuwe prince of persia ook erg leuk vinden.

    0
  12. User  avatar
    78 XP

    [quote]ik zou een nieuwe prince of persia ook erg leuk vinden.[/quote]
    like!

    0
  13. User  avatar
    1042 XP

    – Nieuwe Timesplitters ( die volgens sommige word gerealiseerd )
    – Nieuwe NFS Underground, Underground 2 was mijn allereerste spel, sindsdien was ik fan van NFS maar toen de tuning optie eruit was gehaald vond ik de hele franchise niks meer.
    -Nieuw (groot) deel van rachet and clank. Niet die delen die je in 4 uur uitspeeld. Desnoods doen ze de trilogy als remake voor de ps4.

    0
  14. User  avatar
    577 XP

    [quote]def jam fighting for new york. er komt trouwens een nieuwe tony hawk voor de next-gen[/quote]

    Nieuwe Tony? Is dat zo??? Dacht dat ze alleen een mobile game hadden aangekondigd hoor..

    0
  15. User  avatar
    924 XP

    Ik hoop op een nieuwe Skate.
    Gewoon als deel 1, die was best goed, deel 2 en 3 werden wat nepper.

    Remake Resident Evil 2.

    0
  16. User  avatar
    352 XP

    [quote]Ik hoop op een nieuwe Skate.
    [/quote]

    Ik ook!

    0
  17. User  avatar
    2317 XP

    [quote]HD Remake van Tony Hawk’s Pro Skater 4 door Activision O2 zou ik heel graag zien, niet dat dat ooit gaat gebeuren maar toch het blijft een leuke gedachte.[/quote]

    THIS, dit wil ik dus gewoon!

    0
  18. User  avatar
    1140 XP

    [quote]def jam fighting for new york. er komt trouwens een nieuwe tony hawk voor de next-gen[/quote]

    Ja door een totaal ander team helaas, en de laatste 5 waren ook niet denderend 🙁
    [quote]Nieuwe Tony? Is dat zo??? Dacht dat ze alleen een mobile game hadden aangekondigd hoor..[/quote]

    Dat klopt inderdaad, dat er een next-gen kwam was gissen en nadien hebben ze bekend gemaakt dat het om een mobile titel ging .

    0
  19. User  avatar
    1067 XP

    Rock ’n Roll Racing
    Wave Race 64
    Road Rash

    En nog wel een paar als ik er langer over nadenk, maar deze drie sowieso!

    0
  20. User  avatar
    20 XP

    yep dat last ik een tijdje geleden op het internet en ze hadden het er over dat weer back to the basics gingen dus zeg maar zoals de eerste tony hawk’s game’s, zeg eerlijk die waren ook het tofst [quote]Nieuwe Tony? Is dat zo??? Dacht dat ze alleen een mobile game hadden aangekondigd hoor..[/quote]

    0
  21. User  avatar
    66 XP

    Mag ik nog een keertje reageren?
    ik weet het al, spel gekocht voor 5 euro en dit was een pure derp koop.
    gewoon gegrabbeld in een budgetbak toen ik nog kind was.

    ROAD TRIP ADVENTURE
    ik wil een remake.

    [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Road_Trip_Adventure[/url]

    dit spel heb ik kapot gespeeld! openworld adventure + racing , soort van japanse cars.
    ik vond hem echt heel leuk 😀

    0
  22. User  avatar
    21 XP

    Remake van Final Fantasy VII zit ik nog steeds tevergeefs op te wachten.
    ben bang dat dit er ook nooit gaat komen.

    0
  23. User  avatar
    924 XP

    Graag een nieuwe Burnout.

    Deel 1 was lachen,beetje cheesy (PS2)
    Deel 2, hele grote stappen (PS2)
    Deel 3, takedown systeem werd geindoctrineerd, lekker rammen! (PS2)
    Deel 4, Burnout Revenge, vond ik al wat minder (PS2)
    Toen kwam er nog wat los spul tussen door,dacht nog 1 of 2 games.

    Toen kwam Burnout Paradise op de PS3, geweldig.. open wereld, lekker rammen en knallen.. speelde destijds echt geweldig!
    En toendertijd zag het er erg goed uit.

    Dus : graag nieuwe Burnout voor PS4 a.u.b

    Zit er denk ik niet in, EA bezit het nu.. Criterion Games is helemaal uit elkaar gevallen.

    0
  24. User  avatar
    577 XP

    [quote]Rock ’n Roll Racing
    Wave Race 64
    Road Rash

    En nog wel een paar als ik er langer over nadenk, maar deze drie sowieso![/quote]

    Aaaaahhh!! Wave race <3 speel hem nog regelmatig op m'n telefoon, wat een top spel 😀

    0
  25. User  avatar
    78 XP

    [quote]Graag een nieuwe Burnout.

    Deel 1 was lachen,beetje cheesy (PS2)
    Deel 2, hele grote stappen (PS2)
    Deel 3, takedown systeem werd geindoctrineerd, lekker rammen! (PS2)
    Deel 4, Burnout Revenge, vond ik al wat minder (PS2)
    Toen kwam er nog wat los spul tussen door,dacht nog 1 of 2 games.

    Toen kwam Burnout Paradise op de PS3, geweldig.. open wereld, lekker rammen en knallen.. speelde destijds echt geweldig!
    En toendertijd zag het er erg goed uit.

    Dus : graag nieuwe Burnout voor PS4 a.u.b

    Zit er denk ik niet in, EA bezit het nu.. Criterion Games is helemaal uit elkaar gevallen.[/quote]

    Ik denk dat the crew (ubisoft) erg veel gaat lijken op burnout maar dan in een nieuw jasje.

    0
  26. User  avatar
    924 XP

    [quote]Ik denk dat the crew (ubisoft) erg veel gaat lijken op burnout maar dan in een nieuw jasje.[/quote]

    Ik weet zeer zeker dat dat er helemaal niet op lijkt. 😉

    Ben sowieso benieuwd wat The Crew gaat doen.. 🙂

    0