Beste PSX-ers.
Ik heb al gekeken rond internet maar kwam verschillende dingen tegen.
Wat kost een spelletje verzenden naar België vanuit Nederland ?
Gaat om 1 PS2 spel, in een bubbel enveloppe.
Beste PSX-ers.
Ik heb al gekeken rond internet maar kwam verschillende dingen tegen.
Wat kost een spelletje verzenden naar België vanuit Nederland ?
Gaat om 1 PS2 spel, in een bubbel enveloppe.
Weet niet met welke verzender je het wilt versturen, maar wellicht dat onderstaande link uitkomst bied:
[url]https://www.postnl.nl/voorthuis/brief-versturen/brief-buitenland/[/url]
[url]https://www.postnl.nl/tarieven/brieven/[/url]
Thanks WJayW.
Komt goed 😀
(erg raar,toen ik dit topic had geopend,werkte dit topic niet,schijnbaar toch ;))
[quote]Thanks WJayW.
Komt goed 😀
(erg raar,toen ik dit topic had geopend,werkte dit topic niet,schijnbaar toch ;))[/quote]
Ja dat merkte ik ook toen ik wilde reageren, via de laatste reactie kwam ik er toen wel in. heb toen ook gelijk even een melding gedaan bij de redactie 🙂
succes met je verzending btw.