Topic: PS2 spel verzenden naar Belgie

15 april 2014om 12:41

Beste PSX-ers.

Ik heb al gekeken rond internet maar kwam verschillende dingen tegen.

Wat kost een spelletje verzenden naar België vanuit Nederland ?
Gaat om 1 PS2 spel, in een bubbel enveloppe.

3 reacties

  1. User  avatar
    2001 XP

    Weet niet met welke verzender je het wilt versturen, maar wellicht dat onderstaande link uitkomst bied:

    [url]https://www.postnl.nl/voorthuis/brief-versturen/brief-buitenland/[/url]

    [url]https://www.postnl.nl/tarieven/brieven/[/url]

    0
  2. User  avatar
    924 XP

    Thanks WJayW.

    Komt goed 😀

    (erg raar,toen ik dit topic had geopend,werkte dit topic niet,schijnbaar toch ;))

    0
  3. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Thanks WJayW.

    Komt goed 😀

    (erg raar,toen ik dit topic had geopend,werkte dit topic niet,schijnbaar toch ;))[/quote]

    Ja dat merkte ik ook toen ik wilde reageren, via de laatste reactie kwam ik er toen wel in. heb toen ook gelijk even een melding gedaan bij de redactie 🙂

    succes met je verzending btw.

    0