Topic: PS4 controller shoulder buttons ?

22 april 2014om 20:45

Ben erg beniewd of hier meer mensen last van hebben,

Heb de PS4 sinds zaterdag, nog niet heel veel mee gespeelt.
Maar merk dat de shoulder buttons (R2 en L2) ernstig kraken bij indrukken.

De oude PS3 controllers erbij gepakt,nergens last van.

Meer mensen last van, vind het erg hinderlijk, misschien is er een tip om dit te verhelpen ?

Om het mooier te maken, op youtube gevonden :

Ik heb precies hetzelfde.

22 reacties

  1. User  avatar
    761 XP

    jij hebt wel veel problemen met je ps4 als ik je forum berichten lees.

    0
  2. GoldenBird's avatar

    Is het een krak geluid, of meer een piep geluid?

    0
  3. User  avatar
    924 XP

    [quote]jij hebt wel veel problemen met je ps4 als ik je forum berichten lees.[/quote]

    Welke problemen bedoel je ??

    [quote]Is het een echt krak geluid, of meer een piep geluid?[/quote]

    http://www.youtube.com/watch?v=EpkreCKxH1k

    0
  4. GoldenBird's avatar

    Ja daar kun je niet echt veel aan doen, ik had dit na een tijdje ook bij mijn linkertrigger. Heb m´n controller 5 keer in totaal omgeruild maar bleef hetzelfde. Uiteindelijk de trigger eraf gehaald en een beetje olie erop gesmeerd. Nu heb ik geen problemen meer.

    0
  5. User  avatar
    924 XP

    [quote]Ja daar kun je niet echt veel aan doen, ik had dit na een tijdje ook bij mijn linkertrigger. Heb m´n controller 5 keer in totaal omgeruild maar bleef hetzelfde. Uiteindelijk de trigger eraf gehaald en een beetje olie erop gesmeerd. Nu heb ik geen problemen meer.[/quote]

    Héél klein beetje WD40 erop laten druppelen misschien (niet teveel), zit waarschijnlijk in de veertjes ofiets denk ik ?
    Bij BF spelen ergerde ik mij eigen er kapot aan haha. Zeker omdat het opvalt ga je erop letten. 😉

    0
  6. GoldenBird's avatar

    [quote]Héél klein beetje WD40 erop laten druppelen misschien (niet teveel), zit waarschijnlijk in de veertjes ofiets denk ik ?
    Bij BF spelen ergerde ik mij eigen er kapot aan haha. Zeker omdat het opvalt ga je erop letten. ;)[/quote]
    Een beetje googlen doet wonderen, he. 🙂

    0
  7. User  avatar
    1140 XP

    Bij mij begint R2 te piepen na vele potjes Trials :O maar goed een klein beetje WD40 zal wonderen doen.

    0
  8. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Héél klein beetje WD40 erop laten druppelen misschien (niet teveel), zit waarschijnlijk in de veertjes ofiets denk ik ?
    Bij BF spelen ergerde ik mij eigen er kapot aan haha. Zeker omdat het opvalt ga je erop letten. ;)[/quote]

    je geeft al een antwoord op je eigen vraag 😉

    [quote]Bij mij begint R2 te piepen na vele potjes Trials :O maar goed een klein beetje WD40 zal wonderen doen.[/quote]

    is het niet je controller speaker die de vering van je motor laat horen? 😛

    0
  9. User  avatar
    833 XP

    Ik ga hem opsturen.
    Ik heb vorige week een ticket ontvangen, is het erg als ik hem volgende maand opstuur?

    En mijn gold headset kraakt een beetje bij de hoge tonen aan de rechterkant krijg ik daar ook garantie op?

    0
  10. User  avatar
    577 XP

    [quote]je geeft al een antwoord op je eigen vraag 😉

    is het niet je controller speaker die de vering van je motor laat horen? :P[/quote]

    Hahaha

    0
  11. User  avatar
    208 XP

    ik heb soms een kraakgeluid uit de vering van mijn rechter shoulderbutton!

    0
  12. User  avatar
    4682 XP

    Mijn R1 blijft een beetje steken, misschien een keertje open maken om te kijken of het rubber nog goed op z’n plaats zit.

    0
  13. User  avatar
    543 XP

    Ik heb geen geluid bij de schouder-knoppen.
    En er is al best veel op gespeeld.

    Hopelijk wordt het met wat meer spelen minder.

    0
  14. User  avatar
    924 XP

    Heel Google staat er vol mee, shoulder buttons (L1/L2, R1/R2) die afbreken of blijven haken, en ook de bijgeluiden.

    Gisteren tikkeltje WD40 erop getikt, was weg. Helaas vandaag weer terug.
    Ik laat het lekker zo, en we zien het wel.

    Misschien over een tijd als de kwaliteit wat beter is een 2de erbij nemen.

    Ik neem in mijn achterhoofd dat dit ook eigenlijk wat venieuwde joypad is voor de Playstation tijdperk. 😉

    0
  15. User  avatar
    973 XP

    Bij mij is dit ook het geval, R2 piept een heel klein beetje. Eerst viel het niet op, tot ik dit topic las en er op begon te letten. Je wordt bedankt 😉

    0
  16. User  avatar
    924 XP

    [quote]Bij mij is dit ook het geval, R2 piept een heel klein beetje. Eerst viel het niet op, tot ik dit topic las en er op begon te letten. Je wordt bedankt ;)[/quote]

    You’re welcome! 😉 😀

    Ik heb oor na piepjes en kraakjes 😉

    0
  17. User  avatar
    4682 XP

    [quote]Misschien over een tijd als de kwaliteit wat beter is een 2de erbij nemen[/quote]

    Ik wacht ook op een betere versie met betere batterij.

    0
  18. User  avatar
    351 XP

    [quote]Heel Google staat er vol mee, shoulder buttons (L1/L2, R1/R2) die afbreken of blijven haken, en ook de bijgeluiden.

    Gisteren tikkeltje WD40 erop getikt, was weg. Helaas vandaag weer terug.
    Ik laat het lekker zo, en we zien het wel.

    Misschien over een tijd als de kwaliteit wat beter is een 2de erbij nemen.

    Ik neem in mijn achterhoofd dat dit ook eigenlijk wat venieuwde joypad is voor de Playstation tijdperk. ;)[/quote]

    Nou weet niet wat die lui uitspoken met die controllers dan, heb er 2 sinds dag 1 en heb echt nog nergens last van,

    0
  19. User  avatar
    1043 XP

    Mijn controller heeft nergens last van klinkt net zo soepel als een ps3 controller 😀

    0
  20. User  avatar
    833 XP

    [quote]Ik wacht ook op een betere versie met betere batterij.[/quote]

    Ga je waarschijnlijk lang moeten wachten als je wacht op een versie met betere batterij

    0
  21. User  avatar
    4682 XP

    [quote]Ga je waarschijnlijk lang moeten wachten als je wacht op een versie met betere batterij[/quote]
    Dan heb ik nog een kabel van 3meter 🙂 er komen misschien ook nog betere batterijen op de markt.. had je ook voor de psp,ds, Xbox 360 en wii.

    0