Topic: MMORPG Games op de PC

23 april 2014om 16:50

Hallo PSX’ers,

Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die MMORPG games op de pc spelen.
Ik heb namelijk wel veel MMORPG games gespeeld. En speel er zo nu en dan nog een.
Nu wilde ik graag weten of jullie ook mmorpg’s spelen en welke..

Ik heb zelf de volgende games gespeeld:
-Warrock
-Combat Arms
-9Dragons
-Maplestory
(-Runescape)

Ik ben nu bezig met Tera Rising, ofja op ’t moment staat de download daarvan aan en ben zeer benieuwd.

Ik hoop dat jullie ook jullie MMORPG’s hier droppen. Is altijd leuk om te zien wat mensen spelen. 😀

14 reacties

  1. User  avatar
    9970 XP

    Wel niet de pc versie, maar wel beschikbaar op de pc
    Final fantasy xiv

    0
  2. User  avatar
    351 XP

    Cabal online altijd veel gespeeld, maar tegenwoordig niet meer maar is zeker leuk spel

    0
  3. User  avatar
    230 XP

    World of Warcraft en dat is het xD. Guild wars 2 lijkt me ook erg awesome 😀 Ben pas sins een jaartje into mmorpg’s.

    0
  4. User  avatar
    236 XP

    eerste mmo die ik ooit heb gespeeld op de pc(alhoewel de term mmo in die tijd nog niet bestond) was T4c(the fourth coming) daarna Ryzom, Final Fantasy 11, wow, Star wars the old republic, final fantasy 14, in die volgorde ^^

    0
  5. User  avatar
    543 XP

    Ik speel er geen (PC is niet goed genoeg).
    Maar hoop wel dat ze ook op de PS4 gaan komen.
    En speel ik zeker!

    0
  6. User  avatar
    280 XP

    De runescape tijden haha 😀

    0
  7. User  avatar
    66 XP

    fuck.
    maplestory, ik was daar zo verslaafd aan, de goede Windia tijden , lvl 200 no problemo!

    0
  8. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Ik speel er geen (PC is niet goed genoeg).
    Maar hoop wel dat ze ook op de PS4 gaan komen.
    En speel ik zeker![/quote]
    er zijn al mmo’s voor de ps4
    dc universe online en final fantasy 14

    0
  9. User  avatar
    9074 XP

    Ik speelde WOW maar dat duurde me te lang en Guild Wars heb ik meer dan 4 jaar gespeeld fantastisch was dat.

    0
  10. User  avatar
    30 XP

    Ik kwam net op twitch.tv een stream tegen van een game: ArcheAge.
    zag er erg vet uit. is al tijdje uit in korea en zijn nu in beta om hem naar us te brengen volgens mij!
    Op de site kan je je opgeven voor beta.

    0
  11. User  avatar
    1299 XP

    Runescape speelde ik als tiener heel veel. Eigenlijk de enige MMORPG die ik gespeeld heb. Was in die tijd leuk, maar moet er nu niet aan denken dat ik dat aan het spelen ben.

    0
  12. User  avatar
    2442 XP

    Elders Scrolls Online ;).

    0
  13. User  avatar
    63 XP

    Zijn er maar 3. Runescape, WoW, ESO 🙂 en de laatste speel ik nog

    0
  14. User  avatar
    422 XP

    Conquer online 2.0

    0