Forum

Topic: Yu-Gi-Oh! Millennium Duels

Anoniem's avatar

Gisteren is in de store Yu-Gi-Oh! Millennium Duels toegevoegd. Vroeger speelde ik veel het kaartspel en wacht eigenlijk al een hele tijd op een variant voor op de iPad. Hoewel dit weer geen game voor de iPad is vind ik het een goed alternatief. Vanmorgen de demo zitten spelen en ik ga dit spel zeker aanschaffen. Zijn er nog meer mensen op het forum die dit spel ook zullen gaan kopen? Misschien leuk om is een potje te doen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 58 XP
    Imrolini's avatar

    Heb als kind veel met de kaarten gespeeld en de games op de handheld wel eens aangeraakt. Nu speel ik veel Hearthstone, wat toevallig net uitgekomen is voor de iPad, aanrader 😉

    Ben benieuwd, zal de demo eens proberen.

  2. 362 XP
    Coelers's avatar

    Hmm, dan ga ik Hearthstone ook eens bekijken. Ben benieuwd wat je van de demo vind. Ik vind persoonlijk de interface niet mooi. Al merk je daar bij het spelen niet veel van.

  3. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik vond yugioh geweldig vroeger, dus ga dit spel zeker proberen, heb er al lang niet meer naar gekeken.

  4. 362 XP
    Coelers's avatar

    Net het spel maar gekocht. Voor een tientje wil ik het best proberen.

  5. 425 XP
    jamez's avatar

    net de demo even gespeeld, geeft toch een beetje weer dat oude gevoel van vroeger.

  6. 362 XP
    Coelers's avatar

    Dat gevoel kreeg ik er ook van inderdaad. Vind het wel lachen. Alleen dat xyz is nog even wennen enzo.

  7. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Vroeger was ik zelf ook helemaal gek van Yu-Gi-Oh, het enige wat me tegenhoud om dit spel te kopen is al dat gedoe met synch summon en xyz gedoe van 5D’s en Zexal, misschien download ik dit spel ook wel eens. 🙂

  8. 362 XP
    Coelers's avatar

    Het valt me persoonlijk mee. Had het moeilijker verwacht. De tutorial legt het netjes uit. Al moet ik zeggen dat ik net even hearthstone op de iPad heb zitten spelen. Die vind ik wel van flink hogere kwaliteit.

  9. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Vroeger heb ik nog in Belgische toernooien gespeeld voor yu gi oh. Maar nu voel ik me daar veel te oud voor. Is meer iets voor 12 jarigen…

  10. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik weet nog dat ik het juist veel speelde op een juist wat latere leeftijd. 15-16 op de middelbare school in de tussenuren.