Topic: trials fusion of octodad ?

29 april 2014om 18:04

Hi !
De titel zegt het al ik zit te twijfelen welk ik zou nemen. Wat zijn jullie ervaring met de games en welke zouden jullie kiezen?

9 reacties

  1. GoldenBird's avatar

    Dat ligt er echt aan wat voor spel jij leuker vindt. Wil je een leuk maar kort avontuur, of liever iets wat wel steeds hetzelfde is maar wat langer mee kan gaan. Zelf vind ik Trials niks (lijkt op spelletjes die je kunt vinden op spele.nl). Verder is Octodat erg leuk en grappig en vooral in Co-Op mode. Octodad is gewoon iets nieuws en niet weer een saaie motorgame. Dus als je het aan mij vraagt: Octodad! Lees anders even mijn ervaring: [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15335-Mijn-ervaring-met-Octodad-Dadliest-Catch[/url]

    0
  2. Mechromancer's avatar

    Hier 2 reviews op deze site!

    [url=http://www.psx-sense.nl/164150/review-octodad-dadliest-catch/]http://www.psx-sense.nl/164150/review-octodad-dadliest-catch/[/url]

    [url=http://www.psx-sense.nl/163896/review-trials-fusion/]http://www.psx-sense.nl/163896/review-trials-fusion/[/url]

    Ik ga meer voor trials maar smaken verschillen 😉

    0
  3. User  avatar
    833 XP

    Ik zou voor trials gaan

    0
  4. User  avatar
    357 XP

    Trials!

    0
  5. User  avatar
    973 XP

    Trials ftw!

    0
  6. User  avatar
    252 XP

    trials!

    0
  7. User  avatar
    577 XP

    Sowieso trials, uren meer plezier van vooral bouwen en andermans banen berijden is oneindig veel game uren.

    0
  8. User  avatar
    543 XP

    Dan zou ik voor Octodad gaan, maar dat komt omdat ik hekel aan te moeilijke/frustrerende games heb.

    0
  9. User  avatar
    1140 XP

    Trials Fusion absoluut, add me maar.

    0