Hi !
De titel zegt het al ik zit te twijfelen welk ik zou nemen. Wat zijn jullie ervaring met de games en welke zouden jullie kiezen?
Topic: trials fusion of octodad ?
29 april 2014om 18:04
Hi !
De titel zegt het al ik zit te twijfelen welk ik zou nemen. Wat zijn jullie ervaring met de games en welke zouden jullie kiezen?
Dat ligt er echt aan wat voor spel jij leuker vindt. Wil je een leuk maar kort avontuur, of liever iets wat wel steeds hetzelfde is maar wat langer mee kan gaan. Zelf vind ik Trials niks (lijkt op spelletjes die je kunt vinden op spele.nl). Verder is Octodat erg leuk en grappig en vooral in Co-Op mode. Octodad is gewoon iets nieuws en niet weer een saaie motorgame. Dus als je het aan mij vraagt: Octodad! Lees anders even mijn ervaring: [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15335-Mijn-ervaring-met-Octodad-Dadliest-Catch[/url]
Hier 2 reviews op deze site!
[url=http://www.psx-sense.nl/164150/review-octodad-dadliest-catch/]http://www.psx-sense.nl/164150/review-octodad-dadliest-catch/[/url]
[url=http://www.psx-sense.nl/163896/review-trials-fusion/]http://www.psx-sense.nl/163896/review-trials-fusion/[/url]
Ik ga meer voor trials maar smaken verschillen 😉
Ik zou voor trials gaan
Trials!
Trials ftw!
trials!
Sowieso trials, uren meer plezier van vooral bouwen en andermans banen berijden is oneindig veel game uren.
Dan zou ik voor Octodad gaan, maar dat komt omdat ik hekel aan te moeilijke/frustrerende games heb.
Trials Fusion absoluut, add me maar.