Topic: Dump hier je zelf gemaakte sharefactory filmpjes

02 mei 2014om 04:10

Ik zal maar aftrappen

13 reacties

  1. User  avatar
    1053 XP

    Heb er eigenlijk al een forum bericht van gemaakt maar hier [url]http://youtu.be/fPTjqECvZOQ[/url]

    0
  2. User  avatar
    90 XP

    Hierbij mijn test versie van mijn gameplay uit BF4, ben er niet echt goed in maar hier had ik toch aardig wat geluk.
    Misschien dat ik hem in de toekomst nog eens ga bewerken met muziek etc.

    [url]http://youtu.be/dECcCFUfwSM[/url]

    0
  3. User  avatar
    1140 XP

    [quote]Heb er eigenlijk al een forum bericht van gemaakt maar hier [url]http://youtu.be/fPTjqECvZOQ[/url][/quote]

    Zag het, maar als iedereen een apart topic opent voor zijn filmpje raakt het forum een beetje overspoeld toch 😉

    0
  4. User  avatar
    1053 XP

    [quote]Zag het, maar als iedereen een apart topic opent voor zijn filmpje raakt het forum een beetje overspoeld toch ;-)[/quote]

    Ja weghalen kan niet maar zal volgende keer idd een open topic dan alleen voor mezelf:)

    0
  5. User  avatar
    5920 XP

    [quote]Hierbij mijn test versie van mijn gameplay uit BF4, ben er niet echt goed in maar hier had ik toch aardig wat geluk.
    Misschien dat ik hem in de toekomst nog eens ga bewerken met muziek etc.

    [url]http://youtu.be/dECcCFUfwSM[/url][/quote]

    Nou, die tegenstanders waren ook niet de allerbeste hahaha.

    0
  6. User  avatar
    632 XP

    [quote]Hierbij mijn test versie van mijn gameplay uit BF4, ben er niet echt goed in maar hier had ik toch aardig wat geluk.
    Misschien dat ik hem in de toekomst nog eens ga bewerken met muziek etc.

    [url]http://youtu.be/dECcCFUfwSM[/url][/quote]

    goede actie gameplay

    0
  7. User  avatar
    147 XP

    Killzone: Shadowfall

    [url]http://youtu.be/IF-yoUMGboA[/url]

    0
  8. User  avatar
    1053 XP

    [quote]Killzone: Shadowfall

    [url]http://youtu.be/IF-yoUMGboA[/url][/quote]

    Ziet er leuk uit maar ikzelf zou er een achtergrond muziekje bij gedaan hebben en deze dan zacht laten afspelen. Nu valt er telkens een stilte:)

    0
  9. User  avatar
    854 XP

    battlefield 4 operation fire storm

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=Y6efNs8-ABA&feature=youtu.be[/video]

    0
  10. User  avatar
    1 XP

    Me eerste video:

    [url=http://youtu.be/g-FSSAYRebY]http://youtu.be/g-FSSAYRebY[/url]

    0
  11. User  avatar
    1793 XP

    Ik heb een probleem met die share factory….

    Als je muziek teveel zet en vervolgens verwijderd , krijg je een lege frame… Maar die frame gaat niet meer weg.

    Huidig filmpje is 5 minuten, door de frame 12 minuten…. 7 minuten sharefactorie logo….

    Hoe verwijder ik dat? Ik kan dat filmpje nergens verwijderen, dus kan ook niet beginnen renderen. Ik was juist 3 uur bezig met vallen en opstaan 🙁

    0
  12. User  avatar
    554 XP

    [quote]Ik heb een probleem met die share factory….

    Als je muziek teveel zet en vervolgens verwijderd , krijg je een lege frame… Maar die frame gaat niet meer weg.

    Huidig filmpje is 5 minuten, door de frame 12 minuten…. 7 minuten sharefactorie logo….

    Hoe verwijder ik dat? Ik kan dat filmpje nergens verwijderen, dus kan ook niet beginnen renderen. Ik was juist 3 uur bezig met vallen en opstaan :([/quote]
    Je kan die laatste frame die wordt gebruikt voor het playstation logo outro inkorten tot de gewenste eind tijd!

    0
  13. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Je kan die laatste frame die wordt gebruikt voor het playstation logo outro inkorten tot de gewenste eind tijd![/quote]

    Ik bedoel niet de outro. Ik bedoel echt een geglitche frame wat eigenlijk gewoon maar lucht is…. Ipv een clip toe te voegen staat dit er al standaard. Wat dus echt totaal fout is…

    0