Topic: Gezocht Gta V speler boven level 75

02 mei 2014om 20:56

Ik ben op zoek naar een gta speler boven level 75 om een missie te starten zodat je snel geld kan krijgen als iemand geinteresseerd is add : terrorquin

3 reacties

  1. User  avatar
    1793 XP

    Laat me raden? ROOFTOP RUMBLE? Is al lang gepatched….

    Gewoon 1 lap races doen …. En je hebt in no time 400 000….

    0
  2. User  avatar
    238 XP

    rooftop rumble werkt nog steeds door het double rp en geld weekend

    0
  3. User  avatar
    657 XP

    Ja hij werkt nog, ik heb het afgelopen weekend ook gedaan, je hebt trouwens niet per se iemand nodig van level 75. Ik ben level 30 en daar ben ik gekomen doordat een vriend van mij level 100 is en hij de missie kon starten en mij kon uitnodigen.

    0